Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Mleko

W branży mleczarskiej trudno o prawdziwe nowości

W branży mleczarskiej trudno wyobrazić sobie zupełną nowość, jeśli chodzi o produkt. Mamy nieco nowe składy, nowe opakowania, funkcjonalności, ale generalnie podstawowe produkty są niezmienne - powiedział Tomasz Głasek, dyrektor handlowy OSM Piątnica, podczas debaty Filary sukcesu polskiej branży mleczarskiej jaka odbyła się na XII Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

W branży mleczarskiej trudno o prawdziwe nowości
Tomasz Głasek /fot. PTWP

Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
Data: 25-11-2019, 12:14

- Staramy się śledzić trendy, badamy, jakie są oczekiwania konsumentów, ale z drugiej strony obserwujemy, jakie są zachowania konsumentów w innych krajach oraz sami staramy się kreować pewne zachowania. Łącząc te wszystkie elementy udało się nam skutecznie wprowadzić na rynek kilka prawdziwych nowości jak chociażby nasz flagowy produkt, jakim jest serek wiejski. Zaimplementowaliśmy go z Ameryki Północnej jako pierwsi w Europie i stał się produktem masowym. Nawet butelka do mleka z plastiku HDP początkowo spotkała się z niechęcią dystrybutorów, gdyż taka forma opakowania nie była w ogóle znana w Europie kontynentalnej, a funkcjonowała jedynie w krajach anglosaskich. Natomiast dzisiaj jest to produkt tak masowy, że nie nadążamy z produkcją tego mleka. Zatem można podsumować, że praca nad jakością z jednoczesnym wsłuchiwaniem się w konsumentów oraz pewnym kształtowaniem zachowań jest naszym kluczem do sukcesu – mówił Tomasz Głasek.

Podkreślił, że OSM Piątnica 35 lat temu była jedną niczym się nie wyróżniającą z około 250 spółdzielni mleczarskich. - Przez te ostatnie 30 lat bardzo dbaliśmy o firmę. Przez lata gospodarki rynkowej wypracowaliśmy sobie zaufanie i zrozumienie konsumentów. Dzięki temu jest nam znacznie łatwiej zdobywać nowych konsumentów i wprowadzać nowości na rynek – mówił dyrektor handlowy spółdzielni z Piątnicy.

Jest zdania, iż żyjemy w czasach ogromnej zmienności wszystkiego. Rozwój technologii, komunikacji, przyzwyczajeń i zachowań konsumenckich następują w tak szybkim tempie, że bardzo trudno jest za tym nadążyć, bo nie jesteśmy w stanie tych trendów przewidzieć. - Mam jednak optymistyczne spojrzenie na przyszłość polskiej branży mleczarskiej, a ten optymizm opieram na doświadczeniu polskich firm i ten mozolnej pracy setek tysięcy polskich przedsiębiorców i ich działania w skrajnie trudnych warunkach gospodarczych bez jakiegokolwiek wsparcia władzy. Mimo to branża spożywcza była w stanie tak świetnie się rozwinąć – dodał.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Tomasz Głasek RSS ALERT    /    OSM Piątnica RSS ALERT    /    nowości produktowe RSS ALERT    /    mleczarstwo RSS ALERT    /    galanteria mleczarska RSS ALERT    /    FRSiH 2019 RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.233.219.101
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.