REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

W „czystej etykiecie” trzeba zachować rozsądek

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 17-05-2016, 11:18
W „czystej etykiecie” trzeba zachować rozsądek
Ewa Gromadzka /fot. Mlekpol

Rolą tzw. clean label czyli czystej etykiety jest podkreślenie naturalności produktu i jak najmniejszej ilości składników. Jak we wszystkim i tu trzeba zachować zdrowy rozsądek – mówi serwisowi portalspożywczy.pl Ewa Gromadzka, kierownik marketingu SM Mlekpol.

REKLAMA

Wskazuje, że badania pokazują, że 1/3 polskich konsumentów odpowiedzialnych za zakupy spożywcze w gospodarstwach domowych, regularnie sprawdza listę składników znajdujących się na opakowaniach produktów spożywczych. - To dobry trend. Nie możemy jednak kierować się wyłącznie krótką listą składników. Trzeba pamiętać, że czysta etykieta to nie tylko mała ilość komponentów ale również właściwe oznakowanie wartości odżywczych. Ważne jest także aby w nazwie produktu, jego opisie nie znalazły się terminy niejednoznaczne, niejasne i wprowadzające w błąd konsumenta – mówi Ewa Gromadzka.

Podkreśla, że mleko i wyroby mleczarskie ze swojej natury są pełnowartościowymi, mało składnikowymi produktami. Niektóre wyroby są jednak wzbogacane o dodatki. - Nie należy wylewać dziecka z kąpielą i uznawać za naturalne tylko te produkty, które mają jak najmniejszą ilość składników na etykiecie – uważa kierownik marketingu SM Mlekpol.

Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol posiada 11 zakładów. Jest największą spółdzielnią mleczarską w Polsce. Co roku skupuje i przerabia ponad 1,5 mld litrów mleka, co stanowi ponad 14 proc. skupu surowca w kraju. Mleko odbiera od 14 tys. rolników, zatrudnia 2,3 tys. pracowników.

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Mika 18-05-2016, 11:20:
Ale właśnie to znaczy słowo "naturalne" - bez dodanych składników!

Zobacz wszystkie komentarze (1)

REKLAMA
REKLAMA
PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (26 202) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH