Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

W lutym startuje silna kampania Almette Fruit

  • Autor: portalspożywczy.pl
  • Data: 13-01-2015, 13:58

Celem kampanii Almette Fruit, która startuje w lutym, jest inspiracja do nowych okazji konsumpcji (nie tylko kanapka i śniadanie), a także poinformowanie o nowym smaku w ofercie Almette Fruit - z Morelą i Wanilią. Zaplanowano wykorzystanie kilku mediów równocześnie.

W kampanii telewizyjnej emitowane będą spoty reklamowe Almette Fruit. Kampania obejmie TVN, Polsat, TVP1, TVP2 i kanały dziecięce. Jednocześnie zaplanowano outdoor: prestiżowe billboardy 6X3 oraz citylighty (wiaty przystankowe) w 10 największych miastach Polski, kampanię digitalową, której zasięg będzie budowany kampanią bannerową na portalach o największym dotarciu do grupy docelowej, a także prasę i najbardziej poczytne, life-stylowe magazyny kobiece. Kampania obejmie także aktywności PR w prasie i Internecie.

Owocowa linia Almette Fruit jest dostępna w ofercie Hochland Polska od lutego 2014 roku.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (19 520) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH