Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mleko

W mleczarstwie najczęściej stosowaną strategią jest tzw. strategia mieszana

Marki produktów mleczarskich można budować w oparciu o różne strategie. Najbardziej popularne to marka parasolowa i marka danej grupy produktowej, każda z nich ma swoje zalety i wady, stąd najczęściej stosowaną strategią jest tzw. strategia mieszana, gdzie można łączyć siłę marki firmy z wybranymi markami produktów – mówi Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.

W mleczarstwie najczęściej stosowaną strategią jest tzw. strategia mieszana
Jacek Wyrzykiewicz /fot. Hochland Polska

Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
Data: 27-03-2019, 10:29

Marka parasolowa to oznaczanie i wprowadzenie na rynek wszystkich produktów firmy tą samą marką. Strategia ta jest zdecydowanie najbardziej ekonomiczna, niesie ze sobą korzyści, takie jak obniżenie kosztów marketingu, ułatwienie wprowadzania nowych produktów na rynek i zwiększenie ich rozpoznawalności. Utrudnieniem jest jednak to, że w ramach danej marki trudno stosować mechanizmy segmentacji produktów tej samej kategorii produktowej.

- Z kolei markowanie danej grupy produktowej ułatwia identyfikowanie określonych produktów, które wyróżniane są oddzielnymi markami. To strategia dla produktów o odmiennych cechach jakościowych, funkcjonalnych i innych grupach docelowych, daje możliwość różnicowania wizerunku, jakości i ceny poszczególnych produktów. Jest kosztowna, bowiem trzeba ponosić zdecydowanie większe koszty na budowanie oddzielnej strategii oraz promowanie każdej z marek – mówi Jacek Wyrzykiewicz.

Już 4-5 listopada w Warszawie największa konferencja dedykowana sektorowi spożywczemu i handlowemu w Polsce: 20 sesji tematycznych, 120 prelegentów, ponad 1000 uczestników. Zarejestruj się teraz!

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Jacek Wyrzykiewicz RSS ALERT    /    Hochland Polska RSS ALERT    /    marki mleczarskie RSS ALERT    /    sery dojrzewające RSS ALERT    /    budowa marki RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.86.175.16
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.