Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Mleko

W mleczarstwie najważniejszym trendem jest powrót do naturalności (wideo)

Najważniejszym trendem w mleczarstwie jest powrót do naturalnych produktów, czyli o jak najmniej zmienionym składzie, ewentualnie z dodatkiem soli czy enzymów – powiedziała Małgorzata Cebelińska, dyrektor Wydziału Handlu, SM Mlekpol.

W mleczarstwie najważniejszym trendem jest powrót do naturalności (wideo)
Małgorzata Cebelińska /fot. PTWP

Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
Data: 26-11-2018, 12:48

Dodaje, że jest to trend bardzo silny i będzie się mocno rozwijał. - Drugim trendem są produkty, w których musimy zmieniać skład w związku z wystąpieniem pewnych problemów zdrowotnych np. alergii. Takim przykładem są produkty bez laktozy – mówi dyrektor Wydziału Handlu, SM Mlekpol.

Zauważamy trend związany z opakowaniami czy stylem życia „on the go”. Wprowadzamy małe opakowania, opakowania ze słomką, z łyżeczką, które służą do łatwego spożywania w pracy, w szkole czy w drodze – mówi Małgorzata Cebelińska.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

FRSiH 2018 RSS ALERT    /    Małgorzata Cebelińska RSS ALERT    /    Mlekpol RSS ALERT    /    trendy w mleczarstwie RSS ALERT    /    trendy 2018 RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.242.25.198
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.