Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mleko

W mleczarstwie trzeba się przyzwyczaić do niepewności

Ubiegły rok, jak każdy, był dla naszej branży bardzo dynamiczny. Okazuje się, że jedyną pewną rzeczą na rynku mleka jest niepewność i, jak sądzę, do tego trzeba się będzie przyzwyczaić w następnych latach - powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Marcin Hydzik, prezes Związku Polskich Przetwórców Mleka.

W mleczarstwie trzeba się przyzwyczaić do niepewności
Marcin Hydzik /fot. PTWP

Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
Data: 17-12-2018, 15:13

Oprócz dominującego i gorącego tematu cen masła, który elektryzował opinię publiczną, w 2018 roku mieliśmy do czynienia z interesującymi wydarzeniami na rynku spółdzielni mleczarskich. - Po dość spokojnych latach bez spektakularnych upadłości wydaje się, że przyszedł czas na dość duże wstrząsy i zmiany własnościowe, ale także pokoleniowe, jeśli chodzi o zarządzających tymi firmami. W naszym Związku obserwujemy także zainteresowanie polskim rynkiem mleczarskim firmami zagranicznymi, także spoza Unii Europejskiej – mówi prezes ZPPM.

Jego zdaniem, w tym ostatnim przypadku Polska mogłaby stanowić platformę do ekspansji na rynki Europy Zachodniej, zwłaszcza do krajów z dużymi mniejszościami etnicznymi, takie jak Niemcy czy Włochy, które stanowią wielomilionowy potencjalny rynek zbytu dla specyficznych towarów regionalnych, doskonale znanych emigrantom lub ich potomkom.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Marcin Hydzik RSS ALERT    /    ZPPM RSS ALERT    /    mleczarstwo RSS ALERT    /    rynek mleczarski RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.236.38.146
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.