REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

W segmencie serów pleśniowych odwrócił się trend wzrostowy

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 07-03-2014, 10:33
W segmencie serów pleśniowych odwrócił się trend wzrostowy
fot. Eurial Polska

W segmencie serów pleśniowych odwrócił się trend wzrostowy. W 2012 roku wykazujące 10 proc. wzrost sery camembert (Nielsen, 2013), obecnie notują niewielki regres, podczas gdy zaczynają rozwijać się sery brie i z przerostem niebieskiej pleśni - powiedziała serwisowi portalspożywczy.pl Agnieszka Połomska z firmy Eurial Polska.

REKLAMA

Uważa, że upodobania kulinarne Polaków są coraz bardziej wysublimowane. Co oznacza, że sery pleśniowe nie znikną z listy zakupowej, ale będą precyzyjniej dobierane. - Aktualna sytuacja na rynku na pewno stanowi wyzwanie dla każdego producenta. Wszechobecne oszczędzanie klientów jest kolejnym trendem zakupowym, określonym mianem smart shopping. W przeprowadzonych badaniach preferencji zakupowych Polaków (badania konsumenckie, Eurial Polska, 2013) wyłoniły się trzy kluczowe kryteria wyboru produktów nabiałowych: znajomość marki, cena oraz skład produktu. Smart shopping to świadome wybieranie produktów, poprzedzone analizą zalet i korzyści - mówi Agnieszka Połomska.

Według badań, 42 proc. klientów szuka alternatywnych rozwiązań w kuchni (badania konsumenckie, Eurial Polska, 2013). Zatem wprowadzenie nowości ma szansę powodzenia, ale przede wszystkim zależy od strategii producenta i otwartości handlowców po stronie sklepów. Firma Eurial Polska nieustannie pracuje nad portfolio produktowym, aby zadowolić polskiego konsumenta serów. - Oferujemy oryginalne sery camembert, brie oraz z przerostem niebieskiej pleśni Bleu Gourmage, Bleu Cremeux i Prefozola - mówi Agnieszka Połomska.

- Prężny rozwój marek własnych dowodzi, że konsumenci nie chcą rezygnować z jakości produktu na poczet niższej ceny. Zatem producenci szukają różnych sposobów, aby zadowolić klienta i zrealizować założone cele sprzedażowe - dodaje.

Firma Eurial w 2013 roku miała obroty wysokości 818 milionów euro, z czego 23 proc. pochodzi z eksportu. Przetwarza 1 miliard litrów mleka rocznie w 14 fabrykach.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (24 017) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH