Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mleko

Wybory Miss Dobrej Łaciatej

Spółdzielnia Mleczarska „MLEKPOL", producent mleka Łaciate, po raz pierwszy w historii organizuje Wybory Miss Dobrej Łaciatej. Do rywalizacji o tytuł najpiękniejszej stanęło 
12 kandydatek. Każda jest niepowtarzalna, ma inne zainteresowania i inne pochodzenie.


Autor: portalspozywczy.pl
Data: 10-12-2010, 11:52

Marka Łaciate startuje z zimową kampanią reklamową, która będzie obejmować zarówno reklamę 
w telewizji, jak i intensywne działania komunikacyjne w Internecie. Akcja ta jest kontynuacją długofalowej strategii komunikacji marki mającej na celu przybliżyć konsumentom codzienne życie krów dających mleko Łaciate.

Na stronie firmowej marki Łaciate został uruchomiony serwis, który prezentuje wszystkie kandydatki do tytułu Miss Dobrej Łaciatej. Internauci mogą głosować na wybraną kandydatkę, a spośród tych najwyżej ocenionych jury wybierze zwycięzcę. Na czele jury stoi Piotr Gąsowski - polski aktor i artysta kabaretowy.

Konkurs potrwa do 22 grudnia 2010 r. Tuż po ogłoszeniu wyników serwis rozpocznie transmisję 
na żywo z obory zwycięskiej krowy, wszystko po to, by internauci mogli bliżej poznać Miss, 
jej codzienne obowiązki oraz jej koleżanki. Tuż przed świętami Miss odwiedzi Mikołaj, który przyniesie jej niespodziankę. W Wigilię będzie można gotować z Miss wigilijne potrawy, a o północy będzie można sprawdzić czy przemówi ludzkim głosem. Te i inne atrakcje organizowane w oborze użytkownicy będą mogli zobaczyć na ekranach swoich monitorów.

Strona zawierać będzie również dodatkowe gry i konkursy dla użytkowników. Serwis będzie aktywny do końca stycznia 2011 r. Kampania została opracowana i jest realizowana przez zespół MEC Interaction.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Mlekpol RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.238.189.171
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.