Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Mleko

Wystartowała nowa kampania Hochland z udziałem Anny Guzik

Startuje nowa kampania serów kremowych Hochland. Motywem przewodnim kampanii jest kulinarne zastosowanie serów kremowych Hochland, z którymi można przyrządzić wiele kreatywnych dań. W projekcie udział wzięła miłośniczka dobrego smaku - Anna Guzik, która po raz kolejny promuje sery kremowe Hochland, tym razem odkrywając ich kulinarne oblicze.

Wystartowała nowa kampania Hochland z udziałem Anny Guzik
fot. materiały prasowe

W tegorocznej odsłonie kampanii Ania Guzik odkrywa szeroki wachlarz kulinarnych zastosowań serów Hochland. To właśnie one nadają każdej potrawie aksamitną konsystencję i uwielbiany, serowy smak. Można je wykorzystać jako składnik farszu, dodatek do zup, sosów czy sałatek lub stworzyć zupełnie nowe przekąski – tak proste i pyszne! Sery kremowe Hochland inspirują do przygotowania wielu wyjątkowych dań, o czym przekonamy się podczas kolejnych odsłon kampanii z hasłem przewodnim: „Ten smak i jakość sprawdzają się zawsze”. Specjalnie na potrzeby kampanii przygotowano dwa filmy reklamowe, które podkreślają różnorodność okazji i dań do których można użyć serów kremowych Hochland. Pierwszy z nich nawiązuje do inspiracji Hochland na rodzinny obiad, a drugi – do przygotowania oryginalnych przekąsek i przystawek na wieczorne spotkania ze znajomymi.

W ramach nowej kampanii zaplanowano zarówno spoty reklamowe w telewizji, jak i kampanię video online, kampanię banerową oraz kampanię w social mediach (Facebook i Instagram) z dedykowanymi formatami i kreatywnymi przepisami. Hochland po raz kolejny podejmie też współpracę z wybranymi Influencerami i blogerami.

- Poza kampanią z Anią Guzik, kontynuujemy również współpracę z Damianem Kordasem, który promuje nowoczesne kulinarne zastosowanie serów kremowych. Przepisy kulinarne Damiana, co miesiąc pojawiają się na jego kanale YouTube. W tym sezonie o kulinarnych zastosowaniach serów kremowych Hochland będziemy mówić jeszcze więcej i jeszcze szerzej – zarówno w telewizji, jak i digitalu. – podsumowuje Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.

Kreację kampanii przygotowała agencja GPD, zakup mediów koordynuje Value media. Działania public relations prowadzi agencja Quality Public Relations.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Anna Guzik RSS ALERT    /    Hochland Polska RSS ALERT    /    kampania Hochland RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.91.4.56
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.