Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Mleko

Wzrost roli sieci handlowych wyhamował

Nie sądzę, że nadal możemy mówić o wzroście roli sieci handlowych. W mojej ocenie ta tendencja już powoli wyhamowała. Szczególnie jeśli mówimy o świeżych produktach spożywczych jakimi są nabiał, pieczywo czy mięso – powiedziała serwisowi portalspożywczy.pl Aleksandra Świerczyńska, prezes zarządu Milkpol SA.

Wzrost roli sieci handlowych wyhamował
Aleksandra Świerczyńska, prezes zarządu Milkpol SA.

Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
Data: 14-06-2016, 12:43

Oczywiście wszystkie kanały i formaty sprzedaży są potrzebne w gospodarce wolnorynkowej, aby odpowiadać na potrzeby wszystkich konsumentów. - Nie uważam, żeby miało to wpływ na zmianę rynku mleczarskiego w Polsce. Każdy z zakładów mleczarskich ma swoją wypracowaną strategię funkcjonowania, którą realizuje i nie sądzę, że jest ona oparta tylko i wyłącznie na produkcji jednej marki własnej – mówi Aleksandra Świerczyńska.

Jej zdaniem, wprowadzenie rozsądnych i odpowiednio zaprojektowanych regulacji podatkowo – prawnych jest jak najbardziej wskazane w celu ujednolicenia warunków funkcjonowania wszystkich formatów sprzedażowych w sposób niedyskryminujący żadnego z nich i ekonomicznie uzasadniony. - Większość rozwiniętych państw w Europie i na świecie, w pierwszej kolejności „wspiera” rodzime firmy, a w naszym kraju nie ma takiej strategii, polskich sieci handlowych jest naprawdę niewiele – zaznacza prezes Milkpolu.

Dodaje, iż w kwestii przerzucenia całości kosztów związanych z planowanym podatkiem, raczej uważa, że zostanie on rozłożony na producentów i konsumentów.

Milkpol SA jest jednym z największych prywatnych producentów nabiału w Polsce. Działalność firmy koncentruje się na skupie i przetwórstwie mleka. Od 1994 roku Spółka prowadzi również działalność handlową produktami innych mleczarni, która uzupełnia asortyment towarów dostarczanych do sieci handlowej (sprzedaż obca). Struktura oraz wielkość produkcji Spółki jest identyfikowana w oparciu o dokonywane bieżące rozpoznanie rynku. Ścisłe dostosowanie produkcji do zapotrzebowania (zamówień) odbiorców gwarantuje pełny zbyt oferowanych przez Spółkę wyrobów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.221.75.68
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.