Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Wzrost roli sieci handlowych wyhamował

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 14-06-2016, 12:43
Wzrost roli sieci handlowych wyhamował
Aleksandra Świerczyńska, prezes zarządu Milkpol SA.

Nie sądzę, że nadal możemy mówić o wzroście roli sieci handlowych. W mojej ocenie ta tendencja już powoli wyhamowała. Szczególnie jeśli mówimy o świeżych produktach spożywczych jakimi są nabiał, pieczywo czy mięso – powiedziała serwisowi portalspożywczy.pl Aleksandra Świerczyńska, prezes zarządu Milkpol SA.

Oczywiście wszystkie kanały i formaty sprzedaży są potrzebne w gospodarce wolnorynkowej, aby odpowiadać na potrzeby wszystkich konsumentów. - Nie uważam, żeby miało to wpływ na zmianę rynku mleczarskiego w Polsce. Każdy z zakładów mleczarskich ma swoją wypracowaną strategię funkcjonowania, którą realizuje i nie sądzę, że jest ona oparta tylko i wyłącznie na produkcji jednej marki własnej – mówi Aleksandra Świerczyńska.

Jej zdaniem, wprowadzenie rozsądnych i odpowiednio zaprojektowanych regulacji podatkowo – prawnych jest jak najbardziej wskazane w celu ujednolicenia warunków funkcjonowania wszystkich formatów sprzedażowych w sposób niedyskryminujący żadnego z nich i ekonomicznie uzasadniony. - Większość rozwiniętych państw w Europie i na świecie, w pierwszej kolejności „wspiera” rodzime firmy, a w naszym kraju nie ma takiej strategii, polskich sieci handlowych jest naprawdę niewiele – zaznacza prezes Milkpolu.

Dodaje, iż w kwestii przerzucenia całości kosztów związanych z planowanym podatkiem, raczej uważa, że zostanie on rozłożony na producentów i konsumentów.

Milkpol SA jest jednym z największych prywatnych producentów nabiału w Polsce. Działalność firmy koncentruje się na skupie i przetwórstwie mleka. Od 1994 roku Spółka prowadzi również działalność handlową produktami innych mleczarni, która uzupełnia asortyment towarów dostarczanych do sieci handlowej (sprzedaż obca). Struktura oraz wielkość produkcji Spółki jest identyfikowana w oparciu o dokonywane bieżące rozpoznanie rynku. Ścisłe dostosowanie produkcji do zapotrzebowania (zamówień) odbiorców gwarantuje pełny zbyt oferowanych przez Spółkę wyrobów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 045) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH