Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Wzrost świadomości konsumentów powoduje rosnące zainteresowanie jogurtami

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 25-08-2017, 12:35
Wzrost świadomości konsumentów powoduje rosnące zainteresowanie jogurtami
Przemysław Gostkiewicz fot. Danone

Rosnąca świadomość konsumentów w zakresie wpływu żywienia na zdrowie, przekłada się na wzrost zainteresowania jogurtami naturalnymi, będącymi m.in. źródłem wapnia w codziennej diecie - powiedział w rozmowie z serwisem portalspożywczy.pl Przemysław Gostkiewicz, dyrektor ds. Strategii i Efektywności Sprzedaży – Polska i Kraje Bałtyckie, Kraje Nordyckie oraz Kraje Wschodniej i Centralnej Europy, Danone Świeże Produkty Mleczne.

Trend ten wpisuje się w zalecenia ekspertów ds. żywienia, którzy rekomendują dzieciom 3-4 porcje produktów mlecznych dziennie, a dorosłym minimum 2 porcje. Taką porcję może stanowić np. jogurt naturalny bądź owocowy. W związku z tym rośnie rynkowa rola jogurtów naturalnych - przeznaczonych do konsumpcji łyżeczką, jogurtów naturalnych do picia, czy mlecznych napojów funkcjonalnych. Takie produkty stanowią strategicznie ważną część oferty Danone.

Z drugiej strony, ogromną popularnością cieszą się produkty, po które konsumenci sięgają, poszukując nowych smaków i przyjemności płynącej z jedzenia. Stąd w ofercie Danone obecność takich produktów, jak np. Danio, który jest odpowiedni jako przekąska między posiłkami. To właśnie produkty mleczne są rekomendowane przez specjalistów z zakresu żywienia jako wartościowa przekąska obok świeżych warzyw i owoców – mówi Przemysław Gostkiewicz.

Jego zdaniem, na rynek produktów mlecznych wpływają też zmiany stylu życia i wynikające z niego nowe okazje konsumpcyjne oraz zmiana sposobu, w jaki dokonujemy zakupu. - Konsumenci poszukują rozwiązań, umożliwiających konsumpcję poza domem, co wiąże się ze wzrostem roli produktów w wygodnych opakowaniach. Stąd w ofercie Danone obecne są np. warianty marek Danio i Danonki w wygodnych saszetkach, pozwalających na zachowanie walorów i wysokiej jakości produktu przechowując go nawet do 6 godzin poza lodówką. Dzięki takim rozwiązaniom konsumenci mogą sięgać po swój ulubiony produkt, również w poza domem. Rozumienie tych trendów pozwala nam producentom na lepsze zdefiniowanie oferty rynkowej, a co za tym idzie większe możliwości wzrostu – mówi dyrektor Gostkiewicz.

Podobał się artykuł? Podziel się!

CENY HURTOWE

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 306) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH