Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Mleko

Zaciera się różnica pomiędzy polskimi i zagranicznymi firmami mleczarskimi

Kiedy zagraniczne firmy pojawiły się wiele lat temu na polskim rynku, wyznaczały trendy w komunikacji marketingowej i innowacjach produktowych. Teraz rodzime firmy mleczne są równie innowacyjne i kierują się strategią komunikacyjną na podobnym poziomie do tych międzynarodowych - powiedział w rozmowie z serwisem portalspożywczy.pl Harry Klompe, Dyrektor Generalny Danone Polska.

Zaciera się różnica pomiędzy polskimi i zagranicznymi firmami mleczarskimi
Harry Klompe, fot. Danone

Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
Data: 21-06-2017, 12:06

Zauważa, że polskie firmy zaczęły również eksportować swoje własne marki. Z drugiej strony, międzynarodowe firmy rynku mlecznego zaczęły tworzyć i wprowadzać marki wyłącznie dla rynku polskiego, jak na przykład Danio i Fantasia w przypadku Danone. - Obie zostały stworzone przez polskich pracowników, z polskiego mleka i dla polskich konsumentów. Dlatego uważam, że różnica między firmami międzynarodowymi i polskimi się zaciera – mówi Harry Klompe.

- Jesteśmy dumni, że od 10 lat Danone utrzymuje pozycję lidera na polskim rynku produktów mlecznych, mimo że preferencje konsumentów i trendy dotyczące tych produktów bardzo się przez ten czas zmieniały. Jako firma, byliśmy w stanie sprostać ich oczekiwaniom. Szczególnie dumny jestem z polskich innowacji produktowych, które powstały w fabryce Danone w Bieruniu, na Śląsku. Mam na myśli na przykład markę Danio, która w krótkim czasie stała się liderem kategorii serków homogenizowanych - podkreśla Dyrektor Generalny Danone Polska.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Harry Klompe RSS ALERT    /    Danone RSS ALERT    /    rynek mleczarski RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.215.159.156
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.