Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Zielona Budka zapowiada ostrą walkę o zwiększenie udziału w rynku lodów

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 31-03-2009, 22:04
Zielona Budka zapowiada ostrą walkę o zwiększenie udziału w rynku lodów

Znany producent lodów ma nową strategię rozwoju na 2009 r. firma chce wrócić do korzeni marki i planuje intensywną walkę o większe udziały rynkowe.

W ubiegłym roku grupa podjęła decyzję o zasadniczej zmianie strategii Zielonej Budki na polskim rynku i zintensyfikowaniu walki o większe udziały rynkowe.

Nowa strategia, przyjęta na sezon 2009, opiera się na kilku kluczowych założeniach m.in. powrocie do korzeni marki - najwyższej jakości lodów produkowanych z najlepszych składników, optymalizacji oferty produktowej oraz intensyfikacji działań związanych z rozszerzaniem sieci sprzedaży.

- W ostatnim czasie zainwestowaliśmy znaczne środki w szeroko rozumianą poprawę jakości naszych produktów - od lepszych, naturalnych składników, po najwyższej jakości opakowania. Same tylko prace nad modernizacją opakowań kosztowały około 1 mln zł. - wyjaśnia Zbigniew Ciaś, Chief Sales and Marketing Operations w firmie Zielona Budka (Mielec) Sp. z o.o.

W ostatnich latach nowy właściciel Grupa R&R przeznaczyła także znaczne nakłady finansowe na rozbudowę potencjału produkcyjnego fabryki w Mielcu, co pozwala firmie obecnie produkować nowe rodzaje lodów, także w unikalnych na rynku technologiach.
- Ze względu na zbliżający się sezon wiosenno-letni, inwestujemy znaczne środki w sprzęt chłodniczy służący dystrybucji naszych produktów oraz w działania wspierające sprzedaż. Ten rok będzie dla Zielonej Budki wyjątkowy, „podjęliśmy wyzwanie" rzucone przez konkurencję i będziemy walczyć o umocnienie pozycji firmy na rynku - mówi Zbigniew Ciaś.

Zielona Budka od ponad 60 lat jest jedną z najbardziej rozpoznawanych marek lodów na polskim rynku. Od czterech lat właścicielem firmy jest angielska grupa R&R Ice Cream Company z Wielkiej Brytanii (wcześniej Roncadin Niemcy).

Zbigniew Ciaś dołączył zarządu firmy Zielona Budka w czerwcu 2008 r., obejmując jednocześnie w spółce stanowisko Chief Sales and Marketing Operations. To właśnie on jest autorem nowej strategii promocyjnej i produktowej firmy, którą Zielona Budka będzie realizowała w sezonie 2009.

Zbigniew Ciaś przed przejściem do Zielonej Budki był prezesem zarządu firmy Polski Ogród, spółki córki koncernu Hortex Holding SA.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 108) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH