Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Zmienia się profil rynku serów

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspozywczy.pl
  • Data: 04-08-2008, 10:23
Zmienia się profil rynku serów

- Klienci coraz częściej wybierają sery konfekcjonowane i sprzedaż tych produktów wzrasta - mówi Paweł Turek z Bongrain Polska.

Rozwija się sprzedaż sera konfekcjonowanego, gdyż konsumenci oraz bardziej cenią wygodę, jakość i użyteczność. - Obserwujemy większy ruch przy stoiskach self-service. Więcej sprzedaje się serów plastrowanych i ten segment jest zdecydowanie rozwojowy - uważa Paweł Turek. Zmniejsza się natomiast sprzedaż serów w tradycyjnej postaci.

Sprzedaż serów żółtych jest uzależniona od ogólnej koniunktury na rynku. Ponadto, sery żółte są substytutem mięsa. - Coraz częściej głównym kryterium przy dokonywaniu wyboru jest cena - mówi Paweł Turek.

Bongrain Polska w swojej ma takie marki jak Turek, Sekret Mnicha, Tartare czy Pasłęk.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 108) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH