REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Zniesienie kwot mlecznych spowoduje dalszą konsolidację i zwiększenie konkurencji

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 01-04-2014, 12:35
Zniesienie kwot mlecznych spowoduje dalszą konsolidację i zwiększenie konkurencji

Zniesie kwot niesie szanse ale i również zagrożenia, niewątpliwe koniecznie będzie pozyskanie nowych rynków zbytu. Moim zdaniem zniesienie kwot mlecznych spowoduje dalsza konsolidacje rynku, lub problemy małych mleczarni - powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Piotr Malecki, prezes Polish Milk Distribution Sp. z.o.o.

REKLAMA

Zdaniem prezesa Małeckiego, na rynku zwiększy się konkurencja, ale postrzega to jako szansę. Dla firm takich jak nasza, zwiększenie konkurencji jest szansą zaś dla niektórych mleczarni będzie stanowiło duży problem. Nasza firma chce dawać możliwość zwiększania produkcji poprzez eksploracje nowych rynków zbytu. Podsumowując zniesie kwotowania, wymusi większa konkurencje, w zakresie sprzedaży, serwisu, pozyskania surowca - mówi Piotr Malecki.

Podkreśla, że na krajowym rynku główne karty zostały rozdane. - Cieszą duże wzrosty, sporo inwestycji w nowoczesna infrastrukturę, ale też tworzenie nowych niezależnych od sieci sprzedaży kanałów dystrybucji produktów mleczarskich np. budowanie własnych sieci sprzedaży, mocne promocje galanterii - mówi prezes Polish Milk Distribution Sp. z.o.o.

Uważa, że dla mniejszych mleczarni jedyną szansa jest znalezienie niszy produktowej. - Bardzo niekorzystnym dla rynku moim zdaniem są praktyki dużych sieci, które odrywają jakość od brandu. Konsumenci kupując w Biedronce, Lidlu , i innych sieciach, nabywają produkt pod takim samym brandem jednakże często od rożnych producentów. Tak naprawdę nie można wówczas mówić o jakiejkolwiek konkurencji jakością i nie promuje się polskich producentów - mówi Piotr Małecki.

Polish Milk Distribution jest stosunkowo nową firmą na polskim rynku. Akt założycielski spółki został podpisany u notariusza w sierpniu 2013 roku, na chwilę obecną zatrudnia 5 osób, plus partnerzy. Firma stawia sobie za cel promocję polskich marek mleczarskich, odejście od kreowania nowych marek tylko skoncentrowania się na dobrym polskim  produkcie. Spółka chce oferować polskie wyroby mleczarskie na rynkach światowych z naciskiem na  rynki  afrykańskie i azjatyckie.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (12 382) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH