Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

ZPPM rusza z kampanią promocji jogurtu

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 25-03-2013, 14:53
ZPPM rusza z kampanią promocji jogurtu
Marcin Hydzik, prezes ZPPM

Związek Polskich Przetwórców Mleka rozpoczyna kampanię promocyjną, która ma zwiększyć spożycie jogurtu w Polsce. Wartość projektu to pół miliona złotych.

W celu promowania wszystkich zalet jogurtów, 21 marca wystartowała kampania edukacyjno-informacyjna „Jogurt na dobry dzień" organizowana przez Związek Polskich Przetwórców Mleka, dofinansowana ze środków Funduszu Promocji Mleka. Przedsięwzięcie potrwa do 15 grudnia 2013 r.

Kampania jest adresowana do rodziców dzieci w wieku 1-8. Jej głównym celem jest budowanie świadomości jogurtu jako doskonałego produktu mlecznego, istotnego w codziennej diecie człowieka. Patronem merytorycznym kampanii jest Polskie Towarzystwo Nauk Żywieniowych.

W Polsce nie ma tradycji spożywania jogurtu - nie traktuje się go jako elementu zbilansowanej diety. Głównie wynika to z niskiej świadomości korzyści żywieniowych, których dostarcza jogurt. Do tej pory reprezentantem produktów mlecznych było w zasadzie wyłącznie mleko. Poprzez kampanię „Jogurt na dobry dzień" Związek Polskich Przetwórców Mleka chce popularyzować wiedzę o tym, że jogurt to nie tylko przekąska, ale także produkt bogaty w cenne dla zdrowia składniki. Dodatkowo ze względu na różnorodność wariantów i smaków może być spożywany każdego dnia - mówi Marcin Hydzik, Prezes Związku Polskich Przetwórców Mleka.

Twarzą kampanii została znana mama i propagatorka zdrowego odżywiania - Monika Mrozowska. Na stronie www.jogurtnadobrydzien.pl, w zakładce „Znana mama poleca", przygotowała propozycje menu na śniadania oraz obiady z dodatkiem jogurtu. Można tam znaleźć całą listę posiłków wraz ze sposobem ich przygotowania. Autorka rekomenduje m.in.: karmelizowane banany z cukrem trzcinowym, jogurtem bananowym i malinami, zupę krem z pieczonej papryki z jogurtem jak również kaszę gryczaną z sosem pieczarkowo-jogurtowym.

Jogurt, z uwagi na swoje zalety żywieniowe powinien zagościć w diecie każdej osoby. W marcu br. rozpoczyna się kampania promująca jogurty jako ważny element zbilansowanej diety. Program ma na celu pokazanie, że ten produkt stanowi doskonały sposób na spożycie jednej z zalecanych porcji produktów mlecznych w codziennym odżywianiu.

Polacy spożywają za mało produktów mlecznych. Często nie jedzą rekomendowanych przez specjalistów do spraw żywienia ilości. Eksperci zalecają dzieciom spożywanie min. 3, a dorosłym min. 2 porcji produktów mlecznych w ciągu dnia. Związane jest to głównie z zaspokajaniem zapotrzebowania organizmu na wapń. Niestety niedobory tego pierwiastka są jednym z głównych problemów żywieniowych Polaków.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (11 538) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.