Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Anna Jakubowski, dyrektor generalna Coca-Cola Poland Services - cały wywiad

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 29-12-2014, 15:20
Anna Jakubowski, dyrektor generalna Coca-Cola Poland Services - pełny wywiad
Anna Jakubowski, dyrektor generalna Coca-Cola Poland Services; fot. materiały prasowe

- Stale widzę ogromny potencjał dla rynku napojów w Polsce - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl, Anna Jakubowski, dyrektor generalna Coca-Cola Poland Services.

- Jak ocenia Pani polski rynek napojów?

Stale widzę ogromny potencjał dla rynku napojów w Polsce. Jest to jednak bardzo konkurencyjny rynek, na którym funkcjonują jednocześnie międzynarodowe koncerny oraz lokalni producenci. Aby stale się rozwijać trzeba mieć klarowną strategię, dobrze zorganizowane zarządzanie, fachowy zespół pracowników oraz dobre relacje z odbiorcami.

- Jakie są filary strategii Coca-Cola Poland Services dla polskiego rynku?

Jesteśmy liderem w kategorii napojów gazowanych w Polsce w ujęciu wartościowym i zamierzamy tę pozycję utrzymać. Naszym głównym priorytetem jest marka Coca-Cola i jej rozwój. Ważne dla nas jest także, aby w naszym porfolio znalazły się produkty z każdej kategorii napojowej. Ponadto dzięki naszym kampaniom promocyjnym i działaniom sponsoringowym (np. FIFA) chcemy tworzyć jak najtrwalsze relacje z konsumentami. Właśnie rozpoczęliśmy kampanię świąteczną. Jak co roku są to działania z dużym rozmachem. Rozpoczęcie kampanii Coca-Coli jest wyznacznikiem startu sezonu świątecznego w Polsce. To duża odpowiedzialność i zobowiązanie któremu zamierzamy sprostać. Już w tej chwili można obejrzeć w telewizji nasze świąteczne reklamy z Mikołajem do których powróciły uwielbiane przez Polaków kultowe ciężarówki. Po raz pierwszy w historii umieściliśmy na opakowaniach puszek Coca-Cola nie jedną ale aż trzy różne grafiki ze świętym Mikołajem. W dużych sieciach handlowych znajdują się również display'e ze świąteczna grafiką oraz widowiskowe grające i śpiewające ekspozycje w kształcie kultowych ciężarówek.

- W 2013 roku Coca-Cola HBC Polska miała ponad 21 proc. wartości rynku napojów w Polsce. Jakie są prognozy na 2014 rok?

Utrzymujemy pozycję lidera na rynku wartościowym, w tym co dla nas szczególnie ważne lidera w kategorii napojów gazowanych ze swoją sztandarową marką Coca-Cola na czele. Planujemy tę pozycję utrzymać.

- Jak ocenia Pani cały rynek napojów gazowanych w Polsce?

Porównując kategorię napojów gazowanych w Polsce do rynków Europy Zachodniej per capita widzimy, że ta konsumpcja jest u nas jeszcze niewielka. Z drugiej strony, przeciętnie w Polsce pije się więcej wody, herbaty czy piwa niż w Europie Zachodniej. Dlatego naszym celem jest - z jednej strony - rozwój kategorii napojów gazowanych, a z drugiej - zwiększenie udziału Coca-Coli w tym segmencie.

KOMENTARZE: (6)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Liza 05-01-2015, 17:32:
Nie trujmy się tym świństwem.Dbajmy o zdrowie dzieci- pijmy zdrowy sok jabłkowy krótkoterminowy,Grubasów coraz więcej
  • ff 04-01-2015, 23:34:
sprite z stewią to syf smak napoju za 99gr. W sklepach aldik jest sprite z importu z cukrem
  • fdfsf 04-01-2015, 23:33:
tesco samo importuje CC live - smak hmm 30% mniej kalori 30% gorszy smak :). Lepiej wypić mniej zwykłej coli i darować sobie cole live , zero itp

Zobacz wszystkie komentarze (6)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 785) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 330)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH