Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Bogdan Szladewski, wiceprezes zarządu Uzdrowisk Kłodzkich - Grupy PGU - duży wywiad

  • Autor: Paulina Mroziak, portalspozywczy.pl
  • Data: 01-01-2015, 20:16
Bogdan Szladewski, wiceprezes zarządu Uzdrowisk Kłodzkich - Grupy PGU - duży wywiad
Bogdan Szladewski, wiceprezes zarządu, Uzdrowiska Kłodzkie - Grupa PGU, producent Staropolanki i Wielkiej Pieniawy; fot. materiały prasowe

- Jako producent Staropolanki i Wielkiej Pieniawy mocniejszą pozycję mamy w tzw. nowoczesnym kanale, ale jak będzie w przyszłości, zależy w sporej części od zmian, które nastąpią na rynku detalicznym - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl, Bogdan Szladewski, wiceprezes zarządu Uzdrowisk Kłodzkich - Grupy PGU.

Jak oceniają Państwo sprzedaż w całej kategorii wód butelkowanych po trzech kwartałach br.? Czy możemy mówić o dużych wzrostach (wartościowo i wolumenowo)?

Z naszej perspektywy, jako producenta Staropolanki i Wielkiej Pieniawy, możemy powiedzieć, że to były dobre trzy kwartały, szczególnie z uwagi na wzrost sprzedaży. Oczywiście trudno obecnie mówić o podsumowaniach całego roku, nie znając wyników ostatniego kwartału. Niemniej jednak sprzyjająca pogoda i tendencje rynkowe pozwalają nam zakładać optymistyczne wyniki za 2014 rok.

Czy ciepłe lato i pogodna jesień pomogły rynkowi wód? Czy widać wzrosty vs. ubiegły sezon?

Wysokie temperatury latem i jesienią na pewno nie szkodzą i zawsze pozytywnie wpływają na wzrost całej kategorii wód i napojów. W przypadku Staropolanki i Staropolanki 2000 odnotowujemy spory wzrost sprzedaży, co w jakimś stopniu jest efektem dobrego sezonu.

Mówi się, że woda jest motorem rozwoju rynku napojów w Polsce. Czy zgadzają się Państwo z tym stwierdzeniem?

Trudno się z tym nie zgodzić, nie tylko z uwagi na to, że woda jest produktem pierwszej potrzeby, po który sięgają konsumenci. To co jest niezwykle istotne, to fakt, że woda butelkowana wpisuje się w istniejące trendy konsumenckie, takie jak zdrowy styl życia, aktywność fizyczna i właściwa dieta. Dlatego też, tym bardzie jesteśmy zadowoleni z takiego kierunku, w jakim zmierza rynek, mając w portfolio wysokiej jakości wodę średniomineralizowaną - Staropolankę i wysokomineralizową - Staropolankę 2000.

Jak wyglądają sprzedaż wód Państwa firmy i jakie prognozy sprzedaży na cały 2014 rok? Czy będą wzrosty?

Tak jak już wcześniej wspominałem, wszystko wskazuje na to, że bieżący rok zamkniemy dobrym wynikiem, ale podsumowanie całego roku jeszcze przed nami i na całościowe wyniki przyjdzie czas w styczniu przyszłego roku.

Jakie inne inwestycje w produkt i sprzedaż poczyniła firma w ostatnim czasie? Czy macie już jakieś nowe plany tego typu inwestycji?

Obecnie realizujemy inwestycje w infrastrukturę produkcyjną, praktycznie we wszystkich trzech rozlewniach jednocześnie. W planach mamy kolejne, które pozwolą nam zwiększać moce produkcyjne oraz wprowadzać do portfolio innowacyjne produkty, począwszy od 2015 roku.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (19 520) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH