Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Dyrektor FoodCare o marce Black: Naszym celem numer 1 jest ekspansja zagraniczna i eksport

  • Autor: Jakub Szymanek / portalspozywczy.pl
  • Data: 24-11-2017, 15:23
Dyrektor FoodCare o marce Black: Naszym celem numer 1 jest ekspansja zagraniczna i eksport
Paulina Włodarska-Grodzińska, dyrektor marketingu FoodCare, fot. materiały prasowe

Black Energy Drink nawiązał współpracę z zawodniczkami amerykańskiej ligi futbolu amerykańskiego i stał się sponsorem tytularnym LFL All-Star Tour Poland 2018. Czyżby te kroki wskazywały kolejny kierunek do ekspansji zagranicznej FoodCare? O planach związanych z nowym projektem oraz eksportem Black Energy Drink rozmawialiśmy z Pauliną Włodarską-Grodzińską, dyrektor marketingu FoodCare.

Skąd pomysł na wspólny projekt z zawodniczkami futbolu amerykańskiego?

Gdy zatelefonował do nas Patryk Tyryłło, prezes firmy Pro Polska, będącej promotorem trasy LFL i opowiedział o koncepcie wydarzenia w Polsce, nie zastanawialiśmy się ani chwili. Uwierzyliśmy w ten projekt, który idealnie wkomponował się w ideę marki Black, która od zawsze nosi w sobie amerykańskie akcenty. Dlatego m.in. reklamuje nas Mike Tyson. Duża dawka mocy i energii, męski świat, piękne kobiety, sport, rywalizacja, walka, odwaga świetnie wpisują się w strategię marki Black, stąd też zostaliśmy tytularnym sponsorem wydarzenia. Oprócz meczów, które odbędą się na początku przyszłego roku w trzech miastach w Polsce, planujemy szeroko zakrojone działania marketingowe. Będziemy obecni w telewizji, Internecie, na Outdorze. Dołączyły do nas polskie gwiazdy. Mocno wierzymy, że te działania wybiją jeszcze bardziej i umocnią pozycję naszej marki.

We wrześniu tego roku Black zadebiutował na rynku bułgarskim. Wcześniej produkty marki pojawiły się w Rumunii. Jak oceniają Państwo swoje działania na tych rynkach?

Na rynku rumuńskim jesteśmy już obecni od kilku lat. Bardzo intensywnie budujemy tam dystrybucję oraz prowadzimy działania marketingowe. W zeszłym roku, w ramach promocji marki, Rumunię i Bułgarię odwiedził Mike Tyson. Dodatkowo w tym roku w Bułgarii realizowaliśmy kampanię telewizyjną, co przełożyło się na wzrost sprzedaży naszych produktów. Cały czas walczymy o pozycję lidera na obu tych rynkach. Liczymy i chcemy do połowy przyszłego roku być numerem jeden w Rumunii i Bułgarii.

Kto jest dla Państwa największym zagrożeniem na tych rynkach?

Mamy przed sobą dwóch konkurentów. Pierwszym jest Red Bull, który jest silnym graczem w każdym kraju na całym świecie oraz Hell – napój węgierskiego producenta, ale myślę, że damy radę obu wyprzedzić. W Polsce poradziliśmy sobie z Red Bullem i jesteśmy wyraźnym liderem. Różnica pomiędzy nami a następnym graczem jest coraz większa i jeszcze bardziej pogłębia się.

Wspomniała Pani o kampanii telewizyjnej w Bułgarii. Jakie jeszcze inne działania były tam podjęte?

W Bułgarii były prowadzone kampanie telewizyjna i internetowa, które trwały do października. Postawiliśmy również na silne działania w samych sklepach, puszki o większych pojemnościach. Działania były zakrojone na szeroką skalę.

KOMENTARZE: (1)

Możliwość komentowania została tymczasowo wyłączona.

  • ABC 24-11-2017, 16:13:
Brawo Tak trzymać. Cały czas do przodu,

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNER SERWISU
partner serwisu

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (14 987) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.