Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Dyrektor FoodCare o marce Black: Naszym celem numer 1 jest ekspansja zagraniczna i eksport

  • Autor: Jakub Szymanek / portalspozywczy.pl
  • Data: 24-11-2017, 15:23
Dyrektor FoodCare o marce Black: Naszym celem numer 1 jest ekspansja zagraniczna i eksport
Paulina Włodarska-Grodzińska, dyrektor marketingu FoodCare, fot. materiały prasowe

Black Energy Drink nawiązał współpracę z zawodniczkami amerykańskiej ligi futbolu amerykańskiego i stał się sponsorem tytularnym LFL All-Star Tour Poland 2018. Czyżby te kroki wskazywały kolejny kierunek do ekspansji zagranicznej FoodCare? O planach związanych z nowym projektem oraz eksportem Black Energy Drink rozmawialiśmy z Pauliną Włodarską-Grodzińską, dyrektor marketingu FoodCare.

Skąd pomysł na wspólny projekt z zawodniczkami futbolu amerykańskiego?

Gdy zatelefonował do nas Patryk Tyryłło, prezes firmy Pro Polska, będącej promotorem trasy LFL i opowiedział o koncepcie wydarzenia w Polsce, nie zastanawialiśmy się ani chwili. Uwierzyliśmy w ten projekt, który idealnie wkomponował się w ideę marki Black, która od zawsze nosi w sobie amerykańskie akcenty. Dlatego m.in. reklamuje nas Mike Tyson. Duża dawka mocy i energii, męski świat, piękne kobiety, sport, rywalizacja, walka, odwaga świetnie wpisują się w strategię marki Black, stąd też zostaliśmy tytularnym sponsorem wydarzenia. Oprócz meczów, które odbędą się na początku przyszłego roku w trzech miastach w Polsce, planujemy szeroko zakrojone działania marketingowe. Będziemy obecni w telewizji, Internecie, na Outdorze. Dołączyły do nas polskie gwiazdy. Mocno wierzymy, że te działania wybiją jeszcze bardziej i umocnią pozycję naszej marki.

We wrześniu tego roku Black zadebiutował na rynku bułgarskim. Wcześniej produkty marki pojawiły się w Rumunii. Jak oceniają Państwo swoje działania na tych rynkach?

Na rynku rumuńskim jesteśmy już obecni od kilku lat. Bardzo intensywnie budujemy tam dystrybucję oraz prowadzimy działania marketingowe. W zeszłym roku, w ramach promocji marki, Rumunię i Bułgarię odwiedził Mike Tyson. Dodatkowo w tym roku w Bułgarii realizowaliśmy kampanię telewizyjną, co przełożyło się na wzrost sprzedaży naszych produktów. Cały czas walczymy o pozycję lidera na obu tych rynkach. Liczymy i chcemy do połowy przyszłego roku być numerem jeden w Rumunii i Bułgarii.

Kto jest dla Państwa największym zagrożeniem na tych rynkach?

Mamy przed sobą dwóch konkurentów. Pierwszym jest Red Bull, który jest silnym graczem w każdym kraju na całym świecie oraz Hell – napój węgierskiego producenta, ale myślę, że damy radę obu wyprzedzić. W Polsce poradziliśmy sobie z Red Bullem i jesteśmy wyraźnym liderem. Różnica pomiędzy nami a następnym graczem jest coraz większa i jeszcze bardziej pogłębia się.

Wspomniała Pani o kampanii telewizyjnej w Bułgarii. Jakie jeszcze inne działania były tam podjęte?

W Bułgarii były prowadzone kampanie telewizyjna i internetowa, które trwały do października. Postawiliśmy również na silne działania w samych sklepach, puszki o większych pojemnościach. Działania były zakrojone na szeroką skalę.

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • ABC 24-11-2017, 16:13:
Brawo Tak trzymać. Cały czas do przodu,

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (18 860) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH