REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Ekskluzywne wody butelkowane z Polski chcą zdobyć światowe rynki

  • Autor: Paulina Mroziak, portalspozywczy.pl
  • Data: 18-10-2013, 16:42
Ekskluzywne wody butelkowane z Polski chcą zdobyć światowe rynki
Michał Niemczycki, prezes firmy Voda Naturalna; Fot. MN

Voda Naturalna i Voda Collagen mają być dostępne na całym świecie. - Taką mamy wizję. Zwłaszcza, że chcemy niedługo rozszerzyć gamę naszych produktów funkcjonalnych. Chcemy być zatem rozpoznawalną globalną marką cenioną za jakość i właściwości. Nie kryjemy tego, że jesteśmy z Polski - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Michał Niemczycki, prezes firmy Voda Naturalna, która jest właścicielem luksusowych marek - Voda Naturalna i Voda Collagen.

REKLAMA

- Czy firma eksportuje swoje wyroby za granicę? Do jakich krajów?

W połowie ubiegłego roku nasze produkty zostały zarekomendowane przez portal finewaters.com i od tamtego momentu posypały się zapytania dotyczące sprzedaży za granicę. Jest to wspaniała rzecz, ponieważ ani razu zapytanie dotyczące eksportu nie wyszło z naszej strony. Z tych kilkudziesięciu zapytań udało nam się sfinalizować ponad dziesięć kontraktów m.in.: z podmiotami z krajów Zatoki Perskiej - GCC (np. Emiraty Arabskie, Katar, Bahrajn), z Kanady, USA, Luksemburga, Belgii, Słowenii, Rosji czy Anglii.

Rozwój eksportu postępuje zgodnie z efektem kuli śniegowej - jeśli już raz gdzieś zostaliśmy zauważeni - a szczególnie w krajach GCC, gdzie bardzo mocno ceniona jest jakość - to otrzymujemy kolejne zapytania o współpracę. Co ciekawe, w zakresie Vody Collagen nie mamy na świecie bezpośredniej konkurencji. Oczywiście występują różnego rodzaju wody funkcjonalne z kolagenem, ale nasza - mało kaloryczna, o smaku granatu i w wydaniu premium, w ciekawej butelce - jest produktem mocno wyróżniającym się i pożądanym. Dlatego udało nam się dosyć szybko zdobyć uznanie - m.in. na międzynarodowych targach Drinktec, gdzie otrzymaliśmy nagrodę. Ponadto, na fali tego wydarzenia, zostałem zaproszony do wystąpienia podczas 10. Edycji Global Bottled Water Congress w Nashville (USA) z prelekcją nt. budowania marki luksusowej z Europy Wschodniej.

- Jak wygląda eksport Państwa produktów - sami nawiązujecie współpracę z poszczególnymi punktami czy zgłaszają się do was partnerzy, którzy na miejscu zajmują się dystrybucją?

Większość umów, które do tej pory podpisaliśmy, zawarliśmy z lokalnymi dystrybutorami produktów spożywczych lub alkoholi. Współpracujemy z nimi na zasadach partnerskich, zwiększających potencjał sprzedaży. Dlatego dajemy im np. know-how, który dopasowujemy do danego rynku.

Na bieżąco modyfikujemy model pracy na rynkach zagranicznych. Obecnie otwiera się przed nami zupełnie nowy projekt w USA - współpraca z bardzo dużą siecią dystrybucyjną, zajmującą się głównie sprzedażą alkoholi.

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Andrzej 21-10-2013, 09:51:
Wody w butelkach jak wódka.Slyszalem przeklenstwa na lotnisku tych,ktorzy sie pomylili.

Zobacz wszystkie komentarze (1)

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (28 535) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH