Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Innowacyjna puszka MPower

  • Autor: Artykuł promocyjny dostarczony przez firmę
  • Data: 26-10-2016, 08:41

Duża konkurencyjność na rynku napojów energetyzujących sprawia, że firmy zmuszone są szukać kolejnych sposobów na efektywne przyciągnięcie klienta. Przedsiębiorstwo Liner Polska, właściciel marki MPower wprowadziło do swojej oferty nowość - puszkę ze słomką.

Chyba nie ma wśród nas kobiety, która nie chciałby zawsze, niezależnie od sytuacji wyglądać doskonale, mając zarazem na to pełen wpływ. W pracy, szkole lub na spotkaniu ze znajomymi, po ciężkim dniu pełnym wyzwań w końcu zaczyna brakować nam energii. Z pomocą przychodzi wówczas to innowacyjne rozwiązanie - podczas spożywania napoju pomadka, którą pomalowane są usta, pozostaje nietknięta i można z jeszcze większą werwą stawiać czoła światu. Wystarczy raz spróbować napoju w ten sposób, a nie zamieni się go na żaden inny.

Taka forma opakowania spodoba się również osobom uważającym, że picie bezpośrednio z puszki jest mało atrakcyjne lub niehigieniczne. Wysuwająca się słomka sprawia zaś, że usta nigdy nie spotykają się z zimnym aluminium.

- Skąd wiemy, że to rozwiązanie się przyjmie i da nam przewagę nad konkurencją? Z życia. Niezależnie od stanowiska, w naszej firmie każdemu przyświeca cel dostarczania klientom tego, co sami chcielibyśmy otrzymać. Sytuacje tego typu przytrafiają się każdemu, więc ogromną przyjemność sprawia nam ulepszanie i modyfikowanie naszych produktów tak, aby wychodzić naprzeciw małym, codziennym, ludzkim problemom. MPower w odświeżonej wersji można zabrać ze sobą wszędzie i cały czas dawać z siebie 110% możliwości, niezależnie od wykonywanego zadania - zapewnia Łukasz Stoliński, brand manager Liner Polska, właściciela marki MPower.

Rozwiązanie zastosowane przez firmę z Ząbek, jest pierwszym tego rodzaju w świecie popularnych "energetyków".

- Fakt, że jesteśmy pionierami i wyznaczamy trendy dla naszej branży niezmiernie nas cieszy, lecz jednocześnie nie zamierzamy osiadać na laurach. Cały czas pracujemy więc nad kolejnymi rozwiązaniami - dodaje Stoliński.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 832) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH