REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Małgorzata Skonieczna, dyrektor PepsiCo - wywiad

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 08-01-2016, 14:20
Małgorzata Skonieczna, dyrektor PepsiCo - wywiad
Małgorzata Skonieczna, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej na Europę Centralną, PepsiCo

PepsiCo zalicza 2015 rok do bardzo udanych dla spółki. - Jesteśmy zadowoleni z wyników sprzedaży - potwierdza w rozmowie z www.portalspozywczy.pl, Małgorzata Skonieczna, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej na Europę Centralną, PepsiCo.

REKLAMA

Jak ocenia Pani sprzedaż napojów bezalkoholowych w 2015 r.? Czy był to dobry okres dla branży? Jakiej wielkości zanotowano wzrost? Co było tego przyczyną?

W PepsiCo jesteśmy zadowoleni z wyników sprzedaży w 2015 r. zarówno naszych marek napojowych, jak i przekąskowych.

Jakie były główne motory rozwoju rynku – czy tylko wody butelkowane?

W 2015 r. Polscy konsumenci bardzo chętnie sięgali po Pepsi i jej bezcukrowe warianty Pepsi Max i Pepsi Light/Lemon. Ponadto dużym powodzeniem cieszyły się napoje Lipton Ice Tea – w tym roku wprowadziliśmy na polski rynek nowy wariant tego napoju o smaku tropikalnym. Swoich stały zwolenników ma też Mirinda o smaku pomarańczowym i cytrynowym. W 2015 r. swoją pozycję umocnił też napój energetyczny Rockstar.

Jak ocenia Pani sprzedaż napojów bezalkoholowych – czy tracą w związku z rosnącym znaczeniem trendu prozdrowotnego?

Napoje gazowane mają swoich stałych zwolenników, a Polacy lubią sięgać po napoje znanych i lubianych marek, które angażują ich w świetną zabawę. Klientom przykładającym dużą wagę do trendów prozdrowotnych oferujemy bezcukrowe warianty Pepsi, napoje Lipton Ice Tea częściowo słodzone stewią, wodę źródlaną Krystaliczne Źródło oraz soki owocowe Toma.

Jaki był mijający rok dla PepsiCo? Jakie są prognozy na 2016 r.?

2015 r. możemy zaliczyć do bardzo udanych. W tym roku PepsiCo obchodziło na świecie 50-lecie swojego istnienia. Ponadto cieszymy się, z faktu, że wiodące światowe marki PepsiCo: Lay’s, Pepsi i Gatorade zostały oficjalnymi markami Ligi Mistrzów UEFA.

Na polskim rynku przeprowadziliśmy szereg bardzo udanych działań marketingowych dla naszych marek napojowych. W 2015 r. polscy konsumenci bawili się z Pepsi podejmując różne wyzwania, w tym kultowe Wyzwanie Smaku Pepsi, które zorganizowaliśmy już po raz trzeci. W zabawie wzięło udział ponad 140 tysięcy osób, a 60 proc. z nich wybrało smak Pepsi! Ponadto w listopadzie na półkach sklepowych pojawiła się Pepsi z limitowanej edycji z lat 80. Marka Lipton Ice Tea zaoferowała konsumentom nowy, tropikalny smak, a Rockstar Energy Drink poruszył w tym roku wiele polskich miast podczas energetycznych eventów.

Dziękuję za rozmowę.

 

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • ..I.. 10-01-2016, 23:16:
lipton... jeden z kilku najbardziej zajechanych cenowo produtków przez Biedę, cały sezon podawany 2L za 2,99zł tj. poniżej marki własnej,

Zobacz wszystkie komentarze (1)

REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (30 119) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 754 917)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH