Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Uzdrowisko Wysowa inwestuje w wody i napoje. W planach podbój Chin (wywiad)

  • Autor: PM, www.portalspozywczy.pl
  • Data: 05-07-2016, 13:26
Uzdrowisko Wysowa inwestuje w wody i napoje. W planach podbój Chin (wywiad)
Włodzimierz Kubiak, wiceprezes zarządu Uzdrowisko Wysowa SA

- Rynek wód butelkowanych nadal ma tendencję wzrostową i my - wykorzystując ten trend, jak również zwiększającą się świadomość konsumentów - chcemy zwiększyć sprzedaż naszych produktów – mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl, Włodzimierz Kubiak, wiceprezes zarządu Uzdrowisko Wysowa SA, firmy do której należy marka Wysowianka.

- Na jakie sukcesy na polskim rynku liczy producent wody Wysowianka? Jaką pozycję na rynku teraz macie, a na jaką liczycie w perspektywie np. dwóch lat?

W perspektywie dwóch lat liczymy oczywiście na wzrost sprzedaży i rozpoznawalności marki. Chcemy mocniej być obecni na większym terenie kraju, tak w tradycyjnej sprzedaży, czyli w sieciach handlowych, jak i w kanale HoReca. Dotychczas marka ta znana była regionalnie głównie w woj. małopolskim i podkarpackim, ale nie wykluczamy ekspansji w żadnym z regionów kraju.

Czołowym naszym produktem jest woda mineralna wysokozmineralizowana Wysowianka z naturalnym jodem. Dzięki m. in. współpracy z Polskim Związkiem Biatlonu spodziewamy się zwiększania świadomości wśród klientów na temat wartości tj. właściwości naszej wody. Poprzez współpracę ze sportowcami liczymy na promocję naszych produktów i tym samym zwiększenie ich sprzedaży tych produktów wykorzystując potencjał naszych dotychczasowych klientów jak również pozyskując nowych partnerów biznesowych w całej Polsce.

Czy w planach jest także podbój rynków zagranicznych?

Perspektywiczna jest dla nas współpraca z rynkiem chińskim. Odczuwamy ewidentne duże zainteresowanie Wysowianką ze strony Chińczyków. Kilkakrotnie już odwiedzili nasz zakład. Prowadzimy z nimi zaawansowane rozmowy. To m.in. efekt obecności Wysowianki na targach WPHI w Szanghaju. Generalnie zauważam, że Chiny bardzo otworzyły się na import polskiej żywności, która ma w tym wielkim kraju świetną opinię.

Czy w planach firmy jest wprowadzanie na rynek nowych produktów, nowych formatów opakowań?

Takim nowym produktem jest właśnie wprowadzany na rynek napój funkcjonalny - Fun>Go - pierwszy w Polsce napój izotoniczny na bazie wody wysokozmineralizowanej o smaku grejpfrutowym, w którym minimalny wymagany poziom sodu jest naturalny.

Ciągle pracujemy nad nowymi formatami. W tym wypadku przywiązujemy dużą wagę do opracowywania szklanych opakowań, bo zależy nam na dalszej ekspansji na rynku wód premium.

Aby jeszcze pełniej wykorzystać walory zdrowotne Wysowej, zdecydowaliśmy się w na wprowadzenie specjalnej linii kosmetyków z minerałami, które występują w naszej wodzie. Pracując nad ich składem, duży nacisk położyliśmy na starannie wyselekcjonowane naturalne składniki, dobrze współgrające z właściwościami leczniczej wody mineralnej z naszego Uzdrowiska. W serii kosmetyków przeznaczonej do codziennej pielęgnacji jest pięć produktów: płyn do kąpieli, sól do kąpieli, żel pod prysznic, balsam do ciała oraz krem do rąk i paznokci. Wszystkie są oparte na naturalnej leczniczej wodzie mineralnej z Wysowej-Zdroju, od lat wykorzystywanej w leczeniu uzdrowiskowym i bogatej w cenne składniki mineralne.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (16 222) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.