Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Napoje

VIMAX: Naszą mocą jest siła roślin

Przemysł spożywczy zmienia się pod wpływem panujących trendów. Globalizacja, powszechna dostępność Internetu oraz popularność mediów społecznościowych przyczyniają się do wzrostu świadomości konsumentów. Rosnące oczekiwania wobec produktów spożywczych, potrzeba upewnienia się co do wiarygodności żywności zmieniają podejście do projektowania. Konsumenci coraz częściej czytają etykiety, zwracając uwagę na składniki.

VIMAX: Naszą mocą jest siła roślin

Autor: Artykuł promocyjny dostarczony przez firmę Vimax
Data: 12-02-2019, 14:16

Zainteresowanie historią produktu oraz marki sprawia, że na znaczeniu zyskują informacje o miejscu pochodzenia, sposobie uprawy czy hodowli. Najlepszą odpowiedzią na nieufność jest zastosowanie przejrzystej etykiety, która odpowiada konsumentom chcącym dokonywać świadomych decyzji zakupowych. Im bardziej zwięzła i zrozumiała tym lepsze postrzeganie produktu. Konsument pragnie zdobywać wiedzę o żywności, a zakupy przestają być przypadkowe.

Konsumenci chcąc poprawić jakość życia poszukują produktów jak najmniej przetworzonych, które poza zaspokojeniem podstawowych potrzeb żywieniowych odżywią organizm. Zdrowe odżywianie oceniane jest jako jeden z najważniejszych czynników warunkujących dobry stan zdrowia. Obecnie bardzo silnie rozwija się trend profilaktyki i dbałości o zdrowie. Żywność funkcjonalna pomaga konsumentom odnieść realną korzyść dla zdrowia. Witaminy, minerały i inne funkcjonalne składniki, w tym roślinne, pomagają w prawidłowym funkcjonowaniu układu odpornościowego, układu nerwowego czy mięśniowego. W kontekście prozdrowotnych właściwości coraz częściej mówi się o nieprzetworzonej żywności pochodzenia naturalnego, bogatej w składniki odżywcze tzw. superfoods. Rośnie liczba produktów personalizowanych, które odpowiadają określonemu stylowi życia i adresowane są do odpowiednich grup ludzi. Wyróżniamy produkty spożywcze wzbogacane w witaminy, minerały, surowce roślinne w tym ekstrakty, a także błonnik, białko. Pozbawione laktozy i glutenu. Ekologiczne i naturalne. Odpowiednie dla sportowców, osób starszych, dzieci, wegan. Ostatnie lata to dynamiczny rozwój żywności ekologicznej w Europie. Wzrost zainteresowania produktami ekologicznymi związany jest z troską o środowisko, które staje się coraz ważniejsze dla świadomego konsumenta. Zrównoważony rozwój obejmujący cykl tworzenia produktu i uwzględniający ochronę klimatu, zasobów wodnych, recykling współtworzy postrzeganie marki. Konsumenci coraz bardziej ufają lokalnym producentom i kupują lokalne produkty. Wśród osób młodych, wchodzących w dorosłość na znaczeniu zyskuje oryginalność. Dla osób starszych to możliwość powrotu do smaków z młodości oraz tradycyjnych receptur. Konsumenci chcą zdobywać nowe doświadczenia, jednocześnie poszukując prawdy i autentyczności. Świadomy konsument dokonuje przemyślanych decyzji zakupowych, wpływa na to, co je i wyraża opinie na temat produktu.

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.198.246.164
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.