Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Wiceprezes Uzdrowisk Kłodzkich - Grupa PGU, producent wód Staropolanka i Wielka Pieniawa - wywiad

  • Autor: PM, www.portalspozywczy.pl
  • Data: 03-03-2016, 14:14
Wiceprezes Uzdrowisk Kłodzkich - Grupa PGU, producent wód Staropolanka i Wielka Pieniawa - wywiad
Marek Garncarczyk, wiceprezes Uzdrowisk Kłodzkich - Grupa PGU, producenta wód Staropolanka i Wielka Pieniawa

Miniony rok zamknął się wzrostem w całej kategorii wód butelkowanych. Mamy więc nadzieję, że ta tendencja utrzyma się w kolejnych latach. Zakładamy, że w 2016 roku wzrost kategorii będzie oscylował w granicach 2 proc. – mówi w wywiadzie dla www.portalspozywczy.pl, Marek Garncarczyk, wiceprezes Uzdrowisk Kłodzkich - Grupa PGU, producenta wód Staropolanka i Wielka Pieniawa.

Jak ocenia Pan miniony rok na rynku wód butelkowanych w Polsce?

Rynek wód i napojów butelkowanych systematycznie się rozwija. Wody butelkowane idealnie wpisują się w trendy konsumenckie związane ze zdrowym trybem życia, aktywnością fizyczną i odpowiednią dietą. Co ważne, klienci coraz częściej świadomie sięgają po te najbardziej wartościowe produkty wśród wód, czyli wody mineralne. Obserwujemy znaczący wzrost świadomości konsumentów w tym zakresie, co bezpośrednio wpływa na wzrosty sprzedażowe w tej kategorii wód, a co za tym idzie na wzrost sprzedaży naszych produktów.

Oczywiście duża konkurencja na rynku wód wymusza „walkę” o klienta, ale co ważne, motywuje producentów do coraz większej dbałości o wysoką jakość produktów wprowadzanych na rynek.

Miniony rok zamknął się wzrostem w całej kategorii wód. Mamy więc nadzieję, że ta tendencja utrzyma się w kolejnych latach.

Na jakie wzrosty możemy liczyć w 2016 r.?

Zakładamy, że w 2016 roku wzrost kategorii będzie oscylował w granicach 2 proc.

Od czego one będą zależeć?

W naszej ocenie głównym czynnikiem mającym wpływ na wzrost kategorii wód butelkowanych będzie dalsza promocja zdrowego trybu życia, zdrowych produktów i aktywności fizycznej, która jednoznacznie wiąże się z sięganiem po wody butelkowane. Powyższe czynniki mają bardzo duże znaczenie dla naszej branży i bezpośrednio wpływają na wielkość konsumpcji dóbr podstawowych. Mamy jednocześnie nadzieję, że świadomość konsumentów dotycząca przewagi wody mineralnej nad innymi rodzajami wód również będzie systematycznie wzrastać.

Czy najbliższe lata to będzie świetny okres dla branży wód butelkowanych?

Jesteśmy przekonani, że tak. A powodem do tak optymistycznych prognoz są chociażby te czynniki, o których wspominałem, czyli rosnąca świadomość wartości, jaką daje regularne sięganie po wodę mineralną. Co więcej, dzisiaj konsumenci bardzo świadomie podejmują decyzje zakupowe, co ma bezpośrednie przełożenie na branżę wód butelkowanych.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 138) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH