Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Napoje

Wiceprezes Żywiec Zdrój o rynku wody: Tegoroczny wzrost będzie jeszcze większy niż w 2017 r.

- Rynek wody stabilnie rośnie. Nasze doświadczenie i obserwacje pozwalają zakładać, że wzrost prognozowany na ten rok będzie jeszcze większy niż w 2017 r. - mówi w rozmowie z portalspozywczy.pl, Artur Jastrząb, wiceprezes Żywiec Zdrój SA.

Wiceprezes Żywiec Zdrój o rynku wody: Tegoroczny wzrost będzie jeszcze większy niż w 2017 r.
Artur Jastrząb, wiceprezes Żywiec Zdrój SA

Czy dysponują państwo prognozami dotyczącymi rozwoju rynku wód butelkowanych w 2018 roku? Czy rynek będzie dalej tak dynamicznie się rozwijał?

Rynek wody stabilnie rośnie. Nasze doświadczenie i obserwacje pozwalają zakładać, że wzrost prognozowany na ten rok będzie jeszcze większy niż w 2017 r. Jest to związane z pogodą – lato minionego roku było stosunkowo chłodne. Mimo, że woda jest produktem sezonowym, Polacy sięgają po nią coraz częściej i to przez cały rok. Dlatego prognozy pokazują, że polski rynek wód butelkowanych w perspektywie pięcioletniej ma wzrosnąć o 17% (Global Data).

Analizując rynek napojów bezalkoholowych na przestrzeni lat, warto zauważyć, że woda jest jedyną kategorią notującą stabilny wzrost, czego Żywiec Zdrój jest znaczącym kontrybutorem. Zachęcając ludzi, by pili zdrowiej poprzez programy edukacyjne i innowacje produktowe, firma utrzymała pozycję lidera – jest to największa marka na rynku wody butelkowanej zarówno u ujęciu wartościowym (25,8%), jak i wolumenowym (18,2%)[1]. 

Jakie plany rozwoju marek i sprzedaży ma Żywiec Zdrój na nadchodzący sezon i cały obecny rok?

Zależy nam, by Polacy pili zdrowiej i jako lider rynku, staramy się czynić kategorię wód butelkowanych coraz bardziej atrakcyjną poprzez wprowadzanie innowacji produktowych i aktywacji konsumenckich. Nasza ostatnia nowość, Żywiec Zdrój Green Tea, jest już obecna na rynku. To połączenie krystalicznie czystej wody z ekstraktem z zielonej herbaty naturalnego pochodzenia i nutą słodyczy. Nie zawiera barwników ani konserwantów, jest niskokaloryczny, a w jego składzie znajdują się wyłącznie naturalne aromaty. Nowy produkt to połączenie krystalicznie czystej wody z ekstraktem z zielonej herbaty naturalnego pochodzenia i nutą słodyczy. Nie zawiera barwników ani konserwantów, jest niskokaloryczny, a w jego składzie znajdują się wyłącznie naturalne aromaty. Produkt skierowany jest do tych, którzy cenią smak zielonej herbaty oraz wysoką jakość wody.W pierwszym kwartale 2018, na rynku pojawią się kolejne z licznych planowanych przez nas na ten rok nowości.

Jak oceniacie otoczenie konkurencyjne? Coraz więcej firm inwestuje w segment wód i zwiększają się wydatki na marketing. I tak twarzą Nałęczowianki została Ewa Chodakowska, a Kingi Pienińskiej – Anna Lewandowska. Czy te i inne ruchy konsumentów wpłyną na decyzje marketingowe Żywiec Zdrój?

więcej informacji:

Artur Jastrząb RSS ALERT    /    Żywiec Zdrój RSS ALERT    /    rynek wód butelkowanych RSS ALERT    /    woda RSS ALERT    /    wody butelkowane RSS ALERT

KOMENTARZE (3)

  • wiedzcie co kupujecie 2018-02-21 13:19:36
    wypowiada się wiceprezes- Polak, zeby ukryć fakt, ze Żywiec Zdrób to 100% francuska firma (Danone) pompująca cały zysk do nich. Prezes który jest Francuzem pilnuje tylko Polaków żeby kasa szybko płynęła za granicę. Przyjrzyjcie się innym rzekomo \"polskim\" markom: Nałęczowianka (Nestle), Kropla Beskidu (Coca cola), Górska Natura (Pepsi)
  • Walczący z ignorancją 2018-02-21 23:29:33
    Jakim durniem trzeba być żeby pisać takie komentarze w dobie kapitalizmu i globalizacji ? Idąc Twoim tokiem myślenia to każde państwo nie opierało by gospodarki na zasadach importu i eksportu i każdy by na siebie robił co przy ograniczonym podziale dóbr stoczy Państwa takie jak Polska na margines ekonomiczny.
  • podejrzliwy konsument 2018-02-25 14:05:37
    Ja już się nie nabieram na krystalicznie górską wodę z Mirosławca na Pomorzu :) Czytam etykiety i sprawdzam. I moi znajomi również :)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 52.23.192.92
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.