Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Żywiec Zdrój: Wielkość rynku wody wzrośnie o 17% w ciągu 5 lat (wywiad)

  • Autor: PM, www.portalspozywczy.pl
  • Data: 18-04-2017, 15:36
Żywiec Zdrój: Wielkość rynku wody wzrośnie o 17% w ciągu 5 lat (wywiad)
Marek Sumiła, Dyrektor Sprzedaży Żywiec Zdrój SA

- Spodziewamy się kolejnych wzrostów rynku wód butelkowanych w Polsce. Zgodnie z estymacjami Global Data (dawniej Canadean), w 2017 roku rynek wody powiększy się o kolejnych 3,7% vs. 2016. W perspektywie pięcioletniej wielkość rynku wody wzrośnie o 17% - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Marek Sumiła, dyrektor sprzedaży Żywiec Zdrój SA.

Dużo mówi się o tym, że wody i soki NFC to segmentu rynku napojowego, które mają największy potencjał wzrostu? Czy zgadza się Pan z tym stwierdzeniem?

Polacy coraz chętniej sięgają po wodę butelkowaną – już od kilku lat jej spożycie rośnie średnio o 4 litry rocznie na osobę. Woda jest też najchętniej kupowanym napojem bezalkoholowym. Jako firma, dążymy do tego, by ludzie pili zdrowiej, więc te dane bardzo nas cieszą.

Spodziewamy się też kolejnych wzrostów. Zgodnie z estymacjami Global Data (dawniej Canadean), w 2017 roku rynek wody powiększy się o kolejnych 3,7% vs. 2016. W perspektywie pięcioletniej, wielkość rynku wody wzrośnie o 17%.

Czy tylko trendy prozdrowotne przemawiają za rozwojem segmentu wód?

Rozwojowi kategorii wody sprzyja nie tylko rosnąca świadomość konsumentów w zakresie zdrowego stylu życia, ale też poszukiwanie bezpiecznych i jakościowych rozwiązań i produktów dla siebie i swojej rodziny oraz rozwój dostępnej na rynku oferty. Żywiec Zdrój w zeszłym roku wprowadził kilka atrakcyjnych nowości, które spotkały się z ciepłym przyjęciem wśród konsumentów. W tym roku planujemy kolejne.

Czym może zaskoczyć nas - jeśli w ogóle - nadchodzący sezon wiosenno-letni w segmencie wód butelkowanych?

Potencjał tego rynku sprawia, że niespodzianek może być wiele. Warto w ten rynek inwestować, a inwestycje w innowacje produktowe przyciągają konsumenta do półki zakupowej i podtrzymują zainteresowanie kategorią.

Jak firma Żywiec Zdrój szykuje się do nadchodzącego sezonu?

Nasza strategia zakłada, by najwyższej jakości produkt, który dostarczamy dostępny był wszędzie, zawsze i dla każdego. Marka Żywiec Zdrój ma najwyższą dystrybucję numeryczną i ważoną na rynku w kategorii wód butelkowanych. Pracujemy jednak nad poprawą dostępności oferty dla różnych grup konsumentów, w tym nawet dla najbardziej wymagających konsumentów, czyli dzieci. W najbliższych tygodniach na sklepowe półki trafią butelki z ulubieńcami najmłodszych – Smerfami. Tym razem, licencja objęła opakowania o pojemności 0,33l oraz 0,5 z serii „Głupawka”.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (19 889) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH