Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Adam Małysz twarzą Red Bulla

  • Autor: wirtualnemedia.pl
  • Data: 26-02-2015, 10:19

Adam Małysz oraz Rafał Marton zostali twarzami nowej kampanii promującej Red Bull Mobile Collect, czyli program lojalnościowy prowadzony przez Red Bull Polska, Red Bull Mobile i Play - informują Wirtualne Media.

Emitowana od kilku dni reklama z Małyszem i Martonem wspiera program Red Bull Mobile Collect wprowadzony jesienią ub.r. W jego ramach konsumenci zbierają energię, którą mogą wymieniać na różnego rodzaju bonusy, w tym bilety na wydarzenia Red Bull, przelot samolotem Red Bull Air Race oraz przejazd jako drugi kierowca z Adamem Małyszem.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • ptr 26-02-2015, 13:28:
Niech portal spożywczy się spyta Red Bulla kiedy na Polski rynek wprowadzą warianty smakowe Red Bulla (Red Edition - żurawina, Blue Edition - porzeczka, Silver Edition - Limonką). W pozostałych krajach UE mają je już od dawna tylko w Polsce taka dziura. Widać że polski Red Bull lubi robić prezenty konkurencji odsyłając im przeciwników klasycznego smaku Red Bulla że aż miło

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 381) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH