Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Napoje

Badanie: 75 proc. polskich konsumentów preferuje kawę mieloną

Rosnące zamiłowanie do kawy i zmieniające się kawowe nawyki Polaków znajdują odzwierciedlenie w wynikach badania przeprowadzonego przez agencję Maison & Partners wśród polskich konsumentów pijących kawę, z których 83% deklaruje, że pije kawę codziennie, a 52% nawet kilka razy w ciągu dnia.

Badanie: 75 proc. polskich konsumentów preferuje kawę mieloną
fot. unsplash.com

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 15-03-2019, 15:20

Chociaż 72% respondentów przyznaje, że nadal zaparza kawę zalewając ją po prostu wrzątkiem, liczebność tej grupy znacząco spadła w porównaniu z wynikami poprzedniego badania przeprowadzonego w roku 2016 (87%).

Polscy kawosze deklarują również, że są otwarci na próbowanie nowych sposobów przygotowywania kawy (57%), co potwierdzają inne wyniki, np. wzrost liczby użytkowników kawiarek Moka (z 8% w roku 2016 do 16% obecnie). Polscy konsumenci preferują kawę mieloną (75%), pijąc ją najczęściej czarną (55%) lub z mlekiem (56%). Inne ulubione rodzaje kawy to: cappuccino (38%) i espresso (32%).

Bez względu na różnice w kawowych preferencjach, zwyczajach i codziennych rytuałach, ogromna większość polskich miłośników kawy przyznaje, że jakość kawy ma dla nich duże znaczenie (92%), a 47% uznaje włoskie pochodzenie kawy jako atrybut zapewniający właśnie jej wysoką jakość.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Maison&Partners RSS ALERT    /    kawa RSS ALERT    /    rynek kawy RSS ALERT    /    rynek kawy w Polsce RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.171.183.163
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.