Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Black Energy Drink współpracuje z zawodniczkami ligi futbolu amerykańskiego

  • Autor: portalspozywczy.pl /pr
  • Data: 16-11-2017, 10:54
Black Energy Drink współpracuje z zawodniczkami ligi futbolu amerykańskiego
fot. materiały prasowe

Zawodniczki Legends Football League pojawią się w kampanii reklamowej marki Black Energy Drink należącej do Food Care Group. Akcje marketingowe potrwają od drugiej połowy grudnia 2017 r. do końca  lutego 2018 r. i obejmą swoim zasięgiem telewizję, radio, prasę, outdoor, internet, w tym social media.

Działania są następstwem nawiązania współpracy z  Legends Football League (LFL) - kobiecą ligą futbolową. W 2018 roku, mecze zawodniczek będzie można obejrzeć na stadionach w Gdańsku, Łodzi   oraz Krakowie.

Działania w ramach kampanii 360, rozpoczną się w drugiej połowie grudnia. Będą prowadzone w radio, TV, prasie. Outdoor został ukierunkowany na siatki wielkoformatowe, billboardy o formacie 6x3 oraz citylight, które pojawią się w najbardziej uczęszczanych miejscach miast, takich jak pasaże handlowe, deptaki, dworce kolejowe, przystanki komunikacji publicznej. Intensywne działania zaplanowano również w internecie, a w szczególności  w social mediach. Dodatkowo, firma zajmie się aktywacją działań trade’owych, które wesprze dedykowanymi materiałami POS z wizerunkiem gwiazd LFL. Kampania telewizyjna zakrojona będzie o spoty wizerunkowe 15’’ oraz kampanię sponsoringową – z nastawieniem na maksymalne budowanie zasięgów w grupie docelowej. Działania reklamowe potrwają do końca lutego 2018 roku.

Kampanii towarzyszyć będzie limitowana edycja Black Energy LFL All-Star Tour 2018 r. ze zdjęciami gwiazd LFL. Puszka została zaprojektowana  w taki sposób, aby przyciągnąć uwagę nie tylko męskiego konsumenta. Na opakowaniu znajdzie się również informacja o konkursie z wyjątkowymi nagrodami, który jest uzupełnieniem kampanii. 

„Black Energy świadomie – po raz kolejny – przełamuje schematy. Nietuzinkową kampanię rozciągamy w czasie – rozpoczynając komunikację na długo przed startem letniego sezonu napojowego. Dzięki aktywacji konkursowej umożliwiamy nie tylko zwiedzanie USA, ale również atrakcyjne doznanie, jakim jest uczestnictwo w rozgrywkach meczowych LFL. Całość zgrabnie uosabia dedykowany, wyróżniający na tle konkurencji, design puszki. Jesteśmy dumni z faktu, że możemy być oficjalnym napojem ligi LFL w Polsce – jej wartości rozumiane jako moc, energia i szybkość działania są zgodne z insightem marki Black” – powiedziała Justyna Górecka-Siupik, International Marketing Director w FoodCare.

Kampanię w zakresie kreacji spotów TV oraz digitalu (w tym aktywacji konkursowej) przygotowała agencja Red8Digital. Za koncepcję sesji zdjęciowej odpowiada dyrekcja marketingu FoodCare, zaś produkcję sesji zdjęciowej zrealizowała agencja A12Team. Fotografem sesji był Marcin Biedroń. KV kampanii i design promocyjnej puszki powstał we współpracy agencji Red8Digital oraz działu marketingu FoodCare. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Zenith. Autorem logotypu wydarzenia BLACK ENERGY LFL ALL-STAR TOUR jest Paweł Chwedczuk / ProPolska.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (2)

Możliwość komentowania została tymczasowo wyłączona.

  • Nce 21-11-2017, 21:19:
Wlodarski daj ludzia bony na swieta a nie zabieraj premii Opowiesc wigilijna mowi ci to cos??
  • Nce 21-11-2017, 21:17:
Foodcare nie daje pracownika bonow na swieta a wrecz przeciwnie zabieraja premie zarabiaja na kontraktach w usa a pracownikow traktuja jak gorszy sort ktorym sie swieta nie naleza

Zobacz wszystkie komentarze (2)

PARTNER SERWISU
partner serwisu

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (14 650) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.