Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Napoje

Casualowy piątek: Herbaty typu cold brew coraz bardziej popularne wśród konsumentów (wywiad)

Latem zdecydowanie częściej sięgamy po napoje, które chłodzą, a nie rozgrzewają. A jeśli już decydujemy się np. na herbatę, to zazwyczaj w wersji na zimno. Analizując wybory konsumenckie, „Herbapol-Lublin” wiosną wprowadził na rynek nowy, innowacyjny produkt: owocowe herbatki przygotowywane z zimną wodą. O strategii spółki i ofercie produktowej w sezonie letnim opowiada Evangelos Evangelou, prezes zarządu „Herbapol-Lublin” S.A.

Casualowy piątek: Herbaty typu cold brew coraz bardziej popularne wśród konsumentów (wywiad)
casualowy piątek
Evangelos Evangelou, prezes zarządu „Herbapol-Lublin” S.A, fot. materiały prasowe

Portalspozywczy.pl: Jak marka, specjalizująca się w głównej mierze w herbatach, radzi sobie w sezonie letnim, podczas którego rzadziej sięgamy po napoje gorące?

Evangelos Evangelou, prezes zarządu „Herbapol-Lublin” S.A.: Portfolio marki Herbapol obejmuje o wiele więcej kategorii produktowych niż tylko herbaty. Nasza oferta to także syropy owocowe, produkty dżemowe oraz napoje. Każdy z naszych produktów ma swoją inspirację w naturze, która niezmiennie potrafi zaskakiwać swoim bogactwem i różnorodnością. Od 70 lat nieustannie zdobywamy też wiedzę i doświadczenie o właściwościach, zastosowaniu i sposobie przyrządzania ziół, którą teraz z powodzeniem udaje nam się wykorzystywać przy opracowaniu receptur nowych produktów i kategorii. I tak, od dłuższego czasu, rozbudowujemy naszą ofertę o nowe propozycje, również na gorące dni lata. Jedną z nich jest limitowana edycja syropów owocowych w orzeźwiających, typowo wakacyjnych smakach jak kiwi, mango z ananasem oraz rabarbar z truskawką, które można przyrządzić na wiele sposobów m.in. jako orzeźwiający poncz.

Inną są gotowe do picia napoje na bazie herbaty czarnej lub zielonej w trzech wyrazistych, owocowych smakach. W tym roku nasza letnia oferta powiększyła się także o gotowe do picia napoje ziołowe Detox Pokrzywa i Uroda Skrzyp, które wspomagają funkcjonowanie organizmu. Jestem przekonany, że mając tak bogaty wybór smaków i rodzajów produktów w ofercie letniej każdy konsument niezależnie od wieku znajdzie coś dla siebie, a marka Herbapol będzie mogła mu towarzyszyć przez cały rok.

Mówiąc o portfolio, wiosną w ofercie Herbapolu pojawiły się herbatki przygotowywane z zimną wodą. Skąd pomysł na taki produkt?

Herbatka typu cold brew to innowacyjny produkt w naszej ofercie i doskonała alternatywa dla słodzonych napojów, zwłaszcza latem, kiedy pijemy znacznie więcej niż w pozostałych porach roku. Co więcej, doskonale wpisuje się w coraz bardziej popularny na świecie trend produktów tego typu. W Herbatce na zimno marki Herbapol odpowiednio skomponowana mieszanka ziół i owoców uwalnia intensywny owocowy smak już w kilka minut od zalania zimną wodą. Co ważne, produkt ten nie zawiera cukru ani kalorii, więc mogą go spożywać również najmłodsi konsumenci. Wygodne opakowanie w formie saszetek zapakowanych w oddzielne kopertki pozwala zabrać herbatkę ze sobą i przyrządzić napój w dowolnym momencie dnia. W zależności od upodobań i preferencji, konsumenci mają do wyboru dwa smaki: orzeźwiający Mięta&Mango lub bardziej owocowy - Truskawka&Rabarbar.

więcej informacji:

casualowy piątek RSS ALERT    /    Herbapol RSS ALERT    /    Herbapol Lublin RSS ALERT    /    Evangelos Evangelou RSS ALERT    /    herbaty RSS ALERT    /    ice tea RSS ALERT    /    rynek herbaty RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.232.171.18
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.