Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Napoje

Casualowy piątek: Polska drugim krajem w Europie pod względem picia yerba mate

Polacy kochają herbatę. Piją ją namiętnie w trakcie spotkań z przyjaciółmi, znajomymi, rodziną. Gdy mają więcej czasu i mogą celebrować tę chwilę. Co za tym idzie, polscy konsumenci coraz większą uwagę przywiązują podczas zakupów poszczególnych rodzajów herbat. O preferencjach konsumenckich oraz trendach na rynku herbaty opowiada nam Dariusz Małas, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu w firmie Czas na herbatę.

Casualowy piątek: Polska drugim krajem w Europie pod względem picia yerba mate
casualowy piątek
fot. unsplash

Jak mówi Dariusz Małas, w salonach Czas na Herbatę największą popularnością wśród konsumentów cieszą się herbaty zielone, następnie czarne, zarówno finezyjne kompozycje przygotowywane w siedzibie firmy we Wrocławiu, jak i klasyczne herbaty bez dodatków. Warto przy tym dodać, że konsumenci są coraz bardziej świadomi na temat herbat i korzyści z nich płynących dla ludzkiego organizmu.

– Nasi klienci w pierwszej kolejności przykładają wagę do smaku, jednak równie ważne są właściwości poszczególnych rodzajów herbaty. Po białą sięgają osoby, które chcą się pobudzić i zadbać o młodo wyglądającą cerę, gdyż zawiera najwięcej antyoksydantów, które zwalczają wolne rodniki odpowiedzialne za starzenie się naszych komórek. Po herbatę czerwoną - pu erh sięgają osoby, które chcą wspomóc przemianę materii  swojego organizmu, gdyż picie jej po posiłku powoduje, że zawarte w jedzeniu cukry nie przekształcają się w tłuszcze, które mogłyby odłożyć się w naszym organizmie – wylicza dyrektor ds. sprzedaży i marketingu w firmie Czas na herbatę.

– Na pochodzenie zwracamy uwagę, szczególnie gdy mamy doświadczenia płynące z wyjazdów zagranicznych, co wiążę się z poznawaniem kuchni odwiedzanych krajów, podawanych tam napojów, w tym i herbaty – dodaje.

Zdaniem Dariusza Małasa Polacy stają się coraz bardziej otwarci na nowe smaki jak np. herbaty japońskie.

– Klienci z jednej strony oczekują, abyśmy mieli w ofercie ich ulubione, sprawdzone smaki, z drugiej zaś strony są otwarci na nowe propozycje, zarówno co do herbat klasycznych, z różnych zakątków świata oraz kompozycji składających się z owoców, kwiatów, ziół czy przypraw. Modne ostatnio są herbaty japońskie, w których w większości wyczuwalny jest znany miłośnikom sushi, piąty smak umami – tłumaczy.

Z kolei hitem w naszym kraju stała się yerba mate.

– Spożycie yerba mate na świecie rośnie z roku na rok, a Polska stała się już drugim krajem w Europie pod względem ilości jej picia. W związku z powyższym planujemy naszą ekspansję z marką WildPower zarówno w kanale nowoczesnym w Polsce, jak i rozpoczynamy działania eksportowe, aby zdobyć rynki zagraniczne. W 2020 roku planujemy pierwsze ekspozycje WildPower podczas targów zagranicznych takich jak GULFOOD i SIAL. Wierzymy, że sukcesywna realizacja wspomnianych planów umożliwi marce WildPower umocnienie pozycji wiarygodnego producenta i dostawcy yerba mate dla sieci handlowych i dystrybutorów – dodaje Dariusz Małas.

 Czytaj więcej w Strefie Premium: Czas na herbatę: Dla konsumentów liczy się smak i właściwości poszczególnych rodzajów herbaty (wywiad)

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Czas na Herbatę RSS ALERT    /    Dariusz Małas RSS ALERT    /    yerba RSS ALERT    /    yerba mate RSS ALERT    /    herbata RSS ALERT    /    rynek herbaty RSS ALERT    /    rynek herbaty w Polsce RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.209.80.87
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.