Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Charytatywny marketing w wydaniu Oshee

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 23-11-2015, 10:36
Charytatywny marketing w wydaniu Oshee
fot. materiały prasowe / Oshee

- Na reklamę i marketing wydajemy powyżej 10 proc. przychodów - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl, Dariusz Gałęzewski, współzałożyciel i członek zarządu Oshee.

Nawet najbardziej innowacyjny produkt o fantastycznych właściwościach trudno jest sprzedawać bez odpowiedniej reklamy. Chcieć wprowadzać na rynek ciekawe produkty, trzeba też zadbać o niebanalny wizerunek. Stąd na marketingi i promocję Oshee wydaje powyżej 10 proc. swoich rocznych przychodów. Jeszcze niedawno swojego wizerunek udzieliła firmie instruktorka fitness Ewa Chodakowska, teraz – znani piłkarze.

- Z naszego punktu widzenia zaangażowanie znanych sportowców do promocji marki jest dobrym rozwiązaniem i dlatego w tym roku - poza już podpisaną umową z Real Madryt - podpisaliśmy umowę z Borusią Dortmund – uzasadnia członek zarządu Oshee.

Zaznacza jednocześnie, że nie wszystkie działania mają wymiar czysto biznesowy – Oshee wspiera też akcje charytatywne, takie jak np. Fundację Rak’n’Roll, gdzie przekazuje 5 proc. ze sprzedaży określonej grupy produktów na walkę z rakiem. Ponadto w listopadzie wejdzie do sprzedaży produkt, który będzie wspierał akcje „Boskie Matki”, czyli program opieki dla matek w ciąży chorych na raka prowadzony przez fundację Rak’n’Roll. Oshee wspiera także program „Szlachetna Paczka”.

- Rocznie na cele charytatywne przeznaczamy kilkaset tysięcy złotych netto – myślę, że nie jest to mało jak na firmę takiej wielkości jak nasza. Wychodzimy ze wspólnikami z założenia, że jeżeli nam się udało odnieść mini-sukces warto dzielić się z innymi, którzy nie mieli tyle szczęścia w życiu co my. Zachęcam do tego inne firmy, aby przeznaczały choć ułamek procenta ze swoich przychodów na takie cele – warto się dzielić w tym znaczeniu, gdyż pieniądze przeznaczane na pomoc naprawdę potrzebującym ludziom to najlepsza inwestycja. Lepsza niż jakikolwiek kontrakt reklamowy – mówi Dariusz Gałęzewski.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • :) 01-12-2015, 15:44:
No proszę, oshee jako filantrop
  • kapral 24-11-2015, 16:50:
Dariusz zawsze miał gołębie serce. Dzielenia z biednymi nauczył go jego mentor, mistrz (niektórzy twierdzą że ojciec) - niejaki Wiesław W. Tak wspaniałych, empatycznych dobroczyńców można szukać ze świecą.

Zobacz wszystkie komentarze (2)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 973) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH