REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Charytatywny marketing w wydaniu Oshee

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 23-11-2015, 10:36
Charytatywny marketing w wydaniu Oshee
fot. materiały prasowe / Oshee

- Na reklamę i marketing wydajemy powyżej 10 proc. przychodów - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl, Dariusz Gałęzewski, współzałożyciel i członek zarządu Oshee.

REKLAMA

Nawet najbardziej innowacyjny produkt o fantastycznych właściwościach trudno jest sprzedawać bez odpowiedniej reklamy. Chcieć wprowadzać na rynek ciekawe produkty, trzeba też zadbać o niebanalny wizerunek. Stąd na marketingi i promocję Oshee wydaje powyżej 10 proc. swoich rocznych przychodów. Jeszcze niedawno swojego wizerunek udzieliła firmie instruktorka fitness Ewa Chodakowska, teraz – znani piłkarze.

- Z naszego punktu widzenia zaangażowanie znanych sportowców do promocji marki jest dobrym rozwiązaniem i dlatego w tym roku - poza już podpisaną umową z Real Madryt - podpisaliśmy umowę z Borusią Dortmund – uzasadnia członek zarządu Oshee.

Zaznacza jednocześnie, że nie wszystkie działania mają wymiar czysto biznesowy – Oshee wspiera też akcje charytatywne, takie jak np. Fundację Rak’n’Roll, gdzie przekazuje 5 proc. ze sprzedaży określonej grupy produktów na walkę z rakiem. Ponadto w listopadzie wejdzie do sprzedaży produkt, który będzie wspierał akcje „Boskie Matki”, czyli program opieki dla matek w ciąży chorych na raka prowadzony przez fundację Rak’n’Roll. Oshee wspiera także program „Szlachetna Paczka”.

- Rocznie na cele charytatywne przeznaczamy kilkaset tysięcy złotych netto – myślę, że nie jest to mało jak na firmę takiej wielkości jak nasza. Wychodzimy ze wspólnikami z założenia, że jeżeli nam się udało odnieść mini-sukces warto dzielić się z innymi, którzy nie mieli tyle szczęścia w życiu co my. Zachęcam do tego inne firmy, aby przeznaczały choć ułamek procenta ze swoich przychodów na takie cele – warto się dzielić w tym znaczeniu, gdyż pieniądze przeznaczane na pomoc naprawdę potrzebującym ludziom to najlepsza inwestycja. Lepsza niż jakikolwiek kontrakt reklamowy – mówi Dariusz Gałęzewski.

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • :) 01-12-2015, 15:44:
No proszę, oshee jako filantrop
  • kapral 24-11-2015, 16:50:
Dariusz zawsze miał gołębie serce. Dzielenia z biednymi nauczył go jego mentor, mistrz (niektórzy twierdzą że ojciec) - niejaki Wiesław W. Tak wspaniałych, empatycznych dobroczyńców można szukać ze świecą.

Zobacz wszystkie komentarze (2)

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 158) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH