Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Chias Brothers Europe planuje rozwój w segmencie superfoods

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 19-07-2016, 15:36
Chias Brothers Europe planuje rozwój w segmencie superfoods
fot. materiały prasowe

Chias Brothers Europe, właściciel marki przekąsek z nasionami chia w butelkach Chias, stawia na dalszy rozwój – zarówno w przypadku dystrybucji, jak i nowych produktów.

Założycielem marki, głównym akcjonariuszem i prezesem spółki, która najpierw funkcjonowała jako start-up, jest Maciej Mikołajczak. Spółka posiada również inwestora finansowego – Macieja Trzeciaka. - Chcemy kontynuować dynamiczny organiczny rozwój, więc nie przewidujemy przejęć ani nie szukamy inwestorów – mówi Maciej Mikołajczak, CEO firmy.

Chias można kupić w sklepach ze zdrową żywnością, delikatesach, convenience store’ach, kawiarniach, restauracjach, siłowniach, stacjach benzynowych i sieciach supermarketów, jak chociażby Piotr i Paweł. - Przyjęliśmy strategie sprzedaży wielokanałowej, ponieważ mamy do czynienia z innowacyjnym produktem. Do końca tego roku chcemy zweryfikować, w których kanałach produkt sprzedaje się najlepiej i być może wtedy skoncentrować się na kilku najbardziej rokujących – tłumaczy Maciej Mikołajczak.

Ponadto, w październiku firma ma zamiar wprowadzić zupełnie nowy produkt w kilku wariantach smakowych.

Twórcy Chias zyskują dzięki trendom prozdrowotnym, które coraz mocniej widać na polskim rynku spożywczym. - Z roku na rok Polacy przykładają większą wagę do zdrowego stylu życia. Coraz więcej osób zaczyna bardziej dbać o siebie zarówno w sferze odżywiania, jak i aktywności fizycznej i równowagi psychicznej. To właśnie zwiększająca się świadomość konsumentów jest bardzo mocnym fundamentem trendu na „zdrową żywność” – dodaje Mikołajczak.

W ten trend wpisują się także produkty zaliczane do superfoods, takie jak nasiona chia. - Są to produkty pochodzenia naturalnego, wyjątkowo bogate w mikro i makroelementy. Według Mintel, w 2015 roku na świecie powstało o 36 proc. więcej produktów określanych jako superfood niż w poprzednim roku. Polska niestety, ale znacząco zaniża tę średnią. Właśnie dlatego jest tak dużo do zrobienia. Już dziś przewidujemy, że superfoods będą rosły prężniej niż segment zdrowej żywności całościowo – przyznaje CEO Chias Brothers Europe.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 946) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH