Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Napoje

Chias Brothers Europe planuje rozwój w segmencie superfoods

Chias Brothers Europe, właściciel marki przekąsek z nasionami chia w butelkach Chias, stawia na dalszy rozwój – zarówno w przypadku dystrybucji, jak i nowych produktów.

Chias Brothers Europe planuje rozwój w segmencie superfoods
fot. materiały prasowe

Założycielem marki, głównym akcjonariuszem i prezesem spółki, która najpierw funkcjonowała jako start-up, jest Maciej Mikołajczak. Spółka posiada również inwestora finansowego – Macieja Trzeciaka. - Chcemy kontynuować dynamiczny organiczny rozwój, więc nie przewidujemy przejęć ani nie szukamy inwestorów – mówi Maciej Mikołajczak, CEO firmy.

Chias można kupić w sklepach ze zdrową żywnością, delikatesach, convenience store’ach, kawiarniach, restauracjach, siłowniach, stacjach benzynowych i sieciach supermarketów, jak chociażby Piotr i Paweł. - Przyjęliśmy strategie sprzedaży wielokanałowej, ponieważ mamy do czynienia z innowacyjnym produktem. Do końca tego roku chcemy zweryfikować, w których kanałach produkt sprzedaje się najlepiej i być może wtedy skoncentrować się na kilku najbardziej rokujących – tłumaczy Maciej Mikołajczak.

Ponadto, w październiku firma ma zamiar wprowadzić zupełnie nowy produkt w kilku wariantach smakowych.

Twórcy Chias zyskują dzięki trendom prozdrowotnym, które coraz mocniej widać na polskim rynku spożywczym. - Z roku na rok Polacy przykładają większą wagę do zdrowego stylu życia. Coraz więcej osób zaczyna bardziej dbać o siebie zarówno w sferze odżywiania, jak i aktywności fizycznej i równowagi psychicznej. To właśnie zwiększająca się świadomość konsumentów jest bardzo mocnym fundamentem trendu na „zdrową żywność” – dodaje Mikołajczak.

W ten trend wpisują się także produkty zaliczane do superfoods, takie jak nasiona chia. - Są to produkty pochodzenia naturalnego, wyjątkowo bogate w mikro i makroelementy. Według Mintel, w 2015 roku na świecie powstało o 36 proc. więcej produktów określanych jako superfood niż w poprzednim roku. Polska niestety, ale znacząco zaniża tę średnią. Właśnie dlatego jest tak dużo do zrobienia. Już dziś przewidujemy, że superfoods będą rosły prężniej niż segment zdrowej żywności całościowo – przyznaje CEO Chias Brothers Europe.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Chias Brothers Europe RSS ALERT    /    nasiona Chia RSS ALERT    /    superfoods RSS ALERT    /    Filip Szofer RSS ALERT    /    żywność convenience RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.221.147.93
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.