Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Cisowianka chce umocnić swój wizerunek na rynku wód butelkowanych

  • Autor: portalspozywczy.pl / pr
  • Data: 16-06-2015, 14:01

16 czerwca 2015 r. Polskie Zdroje rozpoczynają miesięczną kampanię outdoorową swojej flagowej marki - Cisowianka, która będzie miła miejsce w największych miastach w Polsce.

Podczas kampanii wykorzystane zostaną backlighty o wymiarach 6x3m i 8x4m.

Tegoroczna kampania Cisowianki odbywa się pod hasłem "Tradycja ma znaczenie".

- Polskie Zdroje konsekwentnie od lat stawiają jedynie na naturalną wodę mineralną i nie wprowadzają do swojego portfolio napojów zwanych błędnie "wodami smakowymi". Firma, trzymając się tradycji dotyczących wód mineralnych w Polsce, wychodzi z założenia, że posiadając naturalną wodę mineralną najwyższej jakości nie powinno się jej psuć przez dodawanie sztucznych składników - mówi Agata Berndt, PR Manager Cisowianki.

Całość kampanii ma za zadanie umocnić wizerunek Cisowianki jako marki bardzo wysokiej jakości, a także marki z historią i tradycją.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (25 228) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH