REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Cisowianka chce umocnić swój wizerunek na rynku wód butelkowanych

  • Autor: portalspozywczy.pl / pr
  • Data: 16-06-2015, 14:01

16 czerwca 2015 r. Polskie Zdroje rozpoczynają miesięczną kampanię outdoorową swojej flagowej marki - Cisowianka, która będzie miła miejsce w największych miastach w Polsce.

REKLAMA

Podczas kampanii wykorzystane zostaną backlighty o wymiarach 6x3m i 8x4m.

Tegoroczna kampania Cisowianki odbywa się pod hasłem "Tradycja ma znaczenie".

- Polskie Zdroje konsekwentnie od lat stawiają jedynie na naturalną wodę mineralną i nie wprowadzają do swojego portfolio napojów zwanych błędnie "wodami smakowymi". Firma, trzymając się tradycji dotyczących wód mineralnych w Polsce, wychodzi z założenia, że posiadając naturalną wodę mineralną najwyższej jakości nie powinno się jej psuć przez dodawanie sztucznych składników - mówi Agata Berndt, PR Manager Cisowianki.

Całość kampanii ma za zadanie umocnić wizerunek Cisowianki jako marki bardzo wysokiej jakości, a także marki z historią i tradycją.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 880) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH