Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Cisowianka chce utrzymać dwucyfrową dynamikę sprzedaży w kraju i zwiększyć eksport

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 22-02-2016, 13:27
Cisowianka chce utrzymać dwucyfrową dynamikę sprzedaży w kraju i zwiększyć eksport
fot. materiały prasowe (Cisowianka/Polskie Zdroje)

W 2016 r. liczymy na kolejne wzrosty sprzedaży Cisowianki i Cisowianki Perlage w Polsce. Zakładamy co najmniej utrzymanie dwucyfrowej dynamiki sprzedaży z lat ubiegłych. Jesteśmy przekonani również, że pozycja eksportowej marki Perlage za granicą jeszcze bardziej się umocni – mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl, Agata Berndt-Wazelin, PR Manager spółki Polskie Zdroje.

Właściciel Cisowianki bardzo dobrze ocenia rok 2015. Jak potwierdza Agata Berndt-Wazelin, Cisowianka po raz kolejny osiągnęła wzrost sprzedaży w porównaniu z rokiem ubiegłym i umacnia się na pozycji lidera sektora wód mineralnych.

- Pomimo bardzo upalnego lata, które przyniosło znaczne wzrosty sprzedaży całemu sektorowi, wyniki Cisowianki są wyższe niż branży. Zadowoleni jesteśmy również z dużej dynamiki sprzedaży Cisowianki Perlage – dodaje.

Działania Polskich Zdrojów nie ograniczają się tylko do Polski. - Od kilku lat prowadzimy intensywną sprzedaż marki Perlage na całym świecie. Rok 2015 po raz kolejny zapisać możemy do bardzo udanych pod względem eksportu, który charakteryzowała duża dynamika – mówi przedstawicielka Polskich Zdrojów.

- W roku 2016 liczymy na kolejne wzrosty sprzedaży Cisowianki i Cisowianki Perlage w Polsce. Jesteśmy przekonani również, że pozycja Perlage za granicą jeszcze bardziej się umocni – dodaje.

Na obecny rok Polskie Zdroje zakładają co najmniej utrzymanie dwucyfrowej dynamiki sprzedaży z lat ubiegłych. Spółka będzie również systematycznie poszerzać udziały w rynku HoReCa.

- Cisowianka Perlage została stworzona właśnie z myślą o tym kanale i idealnie odpowiada jego potrzebom. Pozycja Cisowianki Perlage na rynku systematycznie wzrasta. Można ją spotkać praktycznie we wszystkich najlepszych restauracjach w Polsce. Siłą rzeczy Cisowianka Perlage będzie ugruntowywać swoją pozycję na rynku HoReCa, który potrzebuje produktu premium tak dobrze dopasowanego do potrzeb restauracji, hoteli, kawiarni – komentuje PR Manager Polskich Zdrojów.

Właściciel Cisowianki angażuje się także w działania marketingowe. Do czerwca 2016 spółka jest związana umową z UNICEF, na mocy której część dochodu ze sprzedaży Cisowianki niegazowanej zostanie przekazana na rzecz programów wodnych prowadzonych w najbiedniejszych regionach świata. Kontynuuje również kampanię społeczną „Cisowianka. Gotujmy zdrowo – mniej soli” a także prowadzone od lat działania wspierające najlepszych projektantów mody w Polsce.

- Bardzo ważnym elementem naszych planów marketingowych i PRowych jest propagowanie profesjonalnej wiedzy dotyczącej wody, prawidłowych sposobów jej serwowania oraz łącznia wody w winem i potrawami. Od marca zaangażowani będziemy w bardzo ekskluzywny międzynarodowy projekt life-stylowy jednak w chwili obecnej nie możemy zdradzać jego szczegółów – wylicza Agata Berndt-Wazelin.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 691) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH