Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Cisowianka: Jesteśmy przygotowani na największe wyzwania sezonu wiosenno-letniego

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 12-04-2017, 11:33
Cisowianka: Jesteśmy przygotowani na największe wyzwania sezonu wiosenno-letniego
fot. materiały prasowe marki Cisowianka

- Jesteśmy przygotowani na największe wyzwania podczas sezonu wiosenno-letniego. Wydajność zakładu Nałęczów Zdrój SA to nawet 2,8 miliona butelek na dobę, więc nie zaskoczą nas ani największe upały, ani duży wzrost zapotrzebowania na wodę - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Agata Berndt-Wazelin, PR Manager marki Cisowianka.

- Raczej nie spodziewamy się zaskoczeń. Wzrastająca świadomość kupujących, dbałość o zdrowie i o naturalność kupowanych produktów, a także zakupowy trend patriotyczny nadal będą się rozwijać, i tym właśnie trendom podporządkowany będzie nadchodzący sezon - dodaje Agata Berndt-Wazelin.

Zdaniem PR Manager marki Cisowianka, rynek wód butelkowanych w Polsce systematycznie zyskuje na znaczeniu w ogólnej kategorii napojów bezalkoholowych i ciągle jeszcze ma duży potencjał rozwoju.

- Wody butelkowane, a w szczególności naturalne wody mineralne z roku na rok zwiększają swój udział w rynku napojów. Ma to związek z coraz większą świadomością konsumentów odnośnie tego co jest dobre dla ich zdrowia. Dlatego też kupujący wybierają produkty w pełni naturalne, bez sztucznych dodatków. Coraz częściej konsumenci czytają też etykiety i interesują się tym jaki faktycznie skład ma dany produkt i więc trudniej wmówić im, że coś co jest (w definicji prawa) napojem zawierającym konserwanty i cukier jest „wodą”. Z naszych obserwacji wynika, że sprzedaż słodkich napojów, w tym tzw. „wód smakowych” i soków spada ustępując naturalnym wodom butelkowanym – komentuje Agata Berndt-Wazelin.

Podkreśla, że Cisowianka od lat zajmuje pozycję lidera w kategorii wód mineralnych i z roku na rok umacnia się na niej a także zwiększa systematycznie swoje udziały w całości rynku wód butelkowanych. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (3)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • klient 23-04-2017, 12:47:
Kupuję Cisowiankę ale w promieniu 50 km od Poznania praktycznie nie można kupić innych wersji niż klasyczna. Niebieskiej perlage praktycznie nigdzie nie ma. Kiedyś jeśli dobrze pamiętam była chwilowo w Lidlu i Kauflandzie, a teraz nigdzie nie można jej znaleźć. No i w reklamach powinniście wyraźniej akcentować że to jest woda mineralna.
  • Robert 18-04-2017, 12:58:
Z tego co słyszałem to nie należy wód mineralnych wlewać do większych butelek (np. 5l) bo wytracajace się minerały tworzyły nieestetyczny osad. Najczęściej w butelkach 5 l są wody źródlana o niskiej zawartości minerałów mg/l. (Primavera,Kryształ Żywiecki, Aro, Żywiec Zdrój, itd.).
  • linek 13-04-2017, 21:44:
Lubię Cisowiankę,tylko jako konsumenta dbającego tez o planetę Ziemię martwi mnie brak w sprzedaży 5l butelek..dziennie wypijam 1,5 l.czyli generuje codziennie jedna butelkę... W skali roku robi się dużo plastiku..

Zobacz wszystkie komentarze (3)

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 715) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH