REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Cisowianka: Wielu producentów napojów chciałoby mieć udział w kanale HoReCa

  • Autor: PM, portalspozywczy.pl
  • Data: 07-01-2015, 13:08
Cisowianka: Wielu producentów napojów chciałoby mieć udział w kanale HoReCa
Agata Berndt, PR Manager firmy Polskie Zdroje

- Producenci napojów dostrzegli potencjał w kanale HoReCa. Bardzo wielu chciałoby mieć udział w tym segmencie rynku. Jednak nie wszyscy mogą osiągnąć tu sukces - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Agata Berndt, PR Manager firmy Polskie Zdroje, która jest właścicielem marki Cisowianka.

REKLAMA

- Jak oceniają Państwo swoją sprzedaż w kanale HoReCa?

Przez ostatnie kilka lat rynek HoReCa bardzo się zmienił. Można zaobserwować jego dynamiczny wzrost i coraz większe zainteresowanie restauracjami u producentów napojów, w tym wód mineralnych. My widzieliśmy tą tendencje już dużo wcześniej i dlatego, po wprowadzeniu Cisowianki Perlage, od dłuższego czasu aktywnie uczestniczymy w kanale HoReCa.

Zmianie ulega całe podejście ludzi do restauracji, a kultura jedzenia poza domem systematycznie ewoluuje. Konsumenci są chłonni wiedzy na temat kuchni, dobrych i zdrowych produktów oraz wina i wody, które naturalnie je uzupełniają. Do niedawna w menu restauracyjnym można było znaleźć jedynie kilka marek wód, które wpisywały się w trend fine dining i najczęściej były to wody sprowadzane z zagranicy. Tymczasem obecnie ludzie przychodzący do restauracji pragną produktów naturalnych, krajowych i najwyższej jakości. Musująca Perlage jest uosobieniem tych zmian zachodzących na rynku restauracyjnym i idealnie wpisuje się w światowy trend.

- Czy łatwo jest wejść do kanału HoReCa posiadając jedynie wody z całego portfolio napojowego?

W dobrych restauracjach nie ma z tym problemu. Takie miejsca dbają o jakość serwowanych produktów i starają się kupować to co jest najlepsze. Dotyczy to zarówno produktów spożywczych jak i wody. Kupowanie wody od wąsko wyspecjalizowanej firmy, takiej jak Polskie Zdroje, jest swego rodzaju gwarantem jej wysokiej jakości, co przekłada się na zadowolenie klientów.

- Czy producenci napojów dostrzegli w kanale HoReCa potencjał?

Tak i to zainteresowanie wyraźnie widać. Bardzo wielu producentów napojów chciałoby mieć udział w tym segmencie rynku. Jednak nie wszyscy mogą osiągnąć tu sukces. Powodzeniem w kanale HoReCa cieszą się i jeszcze przez długi czas będą się cieszyć jedynie produkty naturalne, prawdziwe i najwyższej jakości.

- Czy obecność w kanale HoReCa przekłada się na sprzedaż produktu w detalu?

Oba kanały sprzedaży mają na siebie wpływ. Konsumenci, którzy chętnie kupują Cisowiankę w sklepach są dużo bardziej skłonni wybrać Cisowiankę Perlage w restauracji. I odwrotnie, popularność Perlage w restauracjach sprawia, że również robiąc zakupy do domu konsumenci częściej sięgają po Cisowiankę.

Dziękuję za rozmowę. 

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (28 274) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH