Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Coca-Cola chce stworzyć opakowania w 100 proc. nadające się do recyklingu

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 19-01-2018, 14:54
Coca-Cola chce stworzyć opakowania w 100 proc. nadające się do recyklingu
fot. shutterstock.com

Coca-Cola zadeklarowała fundamentalną zmianę swojego podejścia do opakowań. Jej ambicją jest, aby do 2030 roku uzyskać 100% zbiórki i recyklingu tylu opakowań, ile trafia od firmy na rynek.

Zamiar ten stanowi oś nowej wizji firmy w zakresie opakowań „World Without Waste”. Świat bez Odpadów to dążenie, które firmy systemu Coca-Cola pragną realizować dzięki wieloletniej inwestycji, której skutkiem będzie stworzenie opakowań w 100% nadających się do recyklingu. Pierwszy krok to świadomość, że opakowania żywności oraz napojów są istotnym elementem współczesnego świata, ale pozostaje jeszcze wiele do zrobienia, aby zmniejszyć ilość odpadów opakowaniowych na naszej planecie.

- Świat ma problem z odpadami opakowaniowymi i, podobnie jak wszystkie firmy, czujemy się odpowiedzialni, żeby pomóc w rozwiązaniu tego problemu - mówi James Quincey, prezes i dyrektor generalny The Coca-Cola Company.

The Coca-Cola Company i partnerzy – rozlewcy – do 2030 roku będą starali się zebrać i poddać recyklingowi tyle opakowań, ile trafia od firmy na rynek, tak aby dać im więcej niż jedno życie. W tym celu firma chce przeznaczyć swój budżet marketingowy na działania, które mają uświadamiać co, jak i gdzie przeznaczać do recyklingu. Coca-Cola będzie promować zbiórkę opakowań w całej branży, włącznie z butelkami oraz puszkami innych firm. System firm Coca-Cola będzie współpracował z lokalnymi społecznościami, partnerami branżowymi, klientami oraz konsumentami, aby pomóc w rozwiązywaniu takich problemów jak odpady opakowaniowe oraz zanieczyszczenie mórz.

W planach są także inwestycje w opakowania. Aby osiągnąć zamierzenia, Coca-Cola kontynuuje działania zmierzające do tego, żeby na całym świecie wszystkie jej opakowania w 100% nadawały się do recyklingu. Firma produkuje lepsze butelki, zarówno poprzez użycie bardziej przetwarzalnego materiału jakim jest żywica roślinna, jak i poprzez zmniejszenie wagi plastiku w każdym opakowaniu. Do 2030 roku firmy systemu Coca-Cola zamierzają wytwarzać butelki z materiałów pochodzących średnio w 50% z recyklingu. Celem jest ustanowienie nowego światowego standardu pakowania napojów. Już obecnie większość opakowań firmy nadaje się do recyklingu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • mj82 02-02-2018, 14:36:
Będzie im wygodniej ze zwrotami szajsowatej coli Zero i Zero Cherry.

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNER SERWISU
partner serwisu

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 961) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.