Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Napoje

Coca-Cola czwartą najbardziej wartościową firmą na świecie (zobacz listę firm)

Coca-Cola to - po Apple, Google i Microsoft - czwarta najbardziej wartościowa firma na świecie według zestawienia magazynu „Forbes”. Jest warta 58,5 mld dol. Co ciekawe - lider, czyli Apple - 154 mld dol.

Coca-Cola czwartą najbardziej wartościową firmą na świecie (zobacz listę firm)
fot. shutterstock.com

Na liście 100 najbardziej wartościowa firma na świecie według zestawienia magazynu „Forbes” znalazły się także takie firmy rolno-spożywczo-handlowe, jak:

- McDonald's (miejsce 9.; 39,1 mld dol.)
- Amazon (miejsce 12.;35,2 mld dol.)
- Walmart (miejsce 22., 25,4 mld dol.)
- Budweiser (miejsce 25.; 23,4 mld dol.)
- Marlboro (miejsce 26.; 21,9 mld dol.)
- Pepsi (miejsce 29.; 19,4 mld dol.)
- Nescafe (miejsce 32.; 16,3 mld dol.)
- Frito-Lay (miejsce 40.; 13,6 mld dol.)
- Starbucks (miejsce 45.; 11,9 mld dol.)
- IKEA (miejsce 46.; 11,9 mld dol.)
- Nestle (miejsce 49.; 11,6 mld dol.)
- Danone (miejsce 54.; 10,6 mld dol.)
- Kellogg's (miejsce 61.; 9,1 mld dol.)
- Kraft (miejsce 62.; 9 mld dol.)
- Red Bull (miejsce 74.; 7,9 mld dol.)
- Heineken (miejsce 85.; 7,1 mld dol.)
- Subway (miejsce 87.; 7,1 mld dol.)
- Corona (miejsce 95.; 6,8 mld dol.)
- Costco (miejsce 100.; 6,7 mld dol.)

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Coca-Cola RSS ALERT    /    Forbes RSS ALERT    /    wartość marki RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.236.234.60
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.