Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Napoje

Coca-Cola HBC poszerzy portfolio produktów o kawy marki Costa Coffee

Coca-Cola HBC – jeden z największych rozlewców produktów Coca-Cola na świecie – planuje w przyszłym roku wprowadzić kawy marki Costa Coffee na co najmniej 10 z 28 rynków, na których prowadzi działalność, m.in.: w Polsce, Bułgarii, Grecji, Rumunii, Rosji, Szwajcarii i na Węgrzech. Jest to odpowiedź firmy na zróżnicowane potrzeby klientów i konsumentów w różnych kanałach sprzedaży, spójna z wizją Coca-Cola HBC, by jako lider rynku napojów bezalkoholowych, oferować produkty na każdą okazję i na każdą porę dnia.

Coca-Cola HBC poszerzy portfolio produktów o kawy marki Costa Coffee
Fot. Shutterstock

- Ta niezwykła zmiana pozwoli nam zbudować dodatkową wartość dla biznesu naszych klientów i naszej firmy – powiedział dyrektor generalny Coca-Cola HBC Zoran Bogdanovic. - Dodanie do naszego portfolio nowej, tak silnej marki jaką jest Costa Coffee, poszerzy wachlarz okazji, w których konsumenci będą mogli wybierać nasze produkty, pozwoli nam być partnerem dla naszych klientów we wszystkich kanałach sprzedaży oraz pozwoli jeszcze lepiej odpowiadać na oczekiwania naszych konsumentów, poprzez dostarczanie im napojów na każdą porę dnia. Nasza solidna infrastruktura produkcyjna, procesy i możliwości w kategorii kawy pozwalają nam od razu przystąpić do realizacji tych niezwykłych planów.

W kategorii napojów, kawa jest jedną z najbardziej dochodowych i najszybciej rosnących, pod względem przychodów i zysków. Na wszystkich 28 rynkach, na których działa Coca-Cola HBC, kategoria ta ma wartość wielu miliardów dolarów i prognozuje się, że będzie rosła średnio o 4% rocznie.

Firma The Coca-Cola Company nabyła Costa Coffee w styczniu 2019 r. i przyspieszyła rozwój tego biznesu, koncentrując się na sprzedaży produktów marki kawowej przez automaty i w formie napojów gotowych do spożycia. Costa Coffee jest wiodącym producentem kawy w Wielkiej Brytanii, a także ma mocną reprezentację w Europie, Azji i w Regionie Pacyfiku, na Bliskim Wschodzie oraz w Afryce.

- Bardzo się cieszymy ze współpracy z Coca-Cola HBC, dzięki której będziemy mogli dotrzeć z naszą znakomitą kawą do jeszcze większej liczby konsumentów - powiedziała Jennifer Mann, prezes Global Ventures w The Coca-Cola Company. - Ta współpraca jest kolejnym przykładem tego, jak Costa Coffee pomaga Coca-Cola stać się liderem rynku napojów bezalkoholowych.

- Poszerzenie portfolio napojów Coca-Cola HBC o produkty Costa Coffee to kolejny, bardzo ważny krok na drodze rozwoju Coca-Cola HBC w tej części Europy. Rynek kawy w Polsce rozwija się bardzo dynamicznie i ma olbrzymi potencjał, ponieważ Polacy coraz chętniej spożywają kawę poza domem. Jest to trzeci największy rynek dla Costa Coffee, gdzie sieć posiada ponad 150 kawiarni. Już w czerwcu tego roku, dzięki współpracy Coca-Cola z Costa Coffee, do sprzedaży trafiły u nas nowe produkty gotowe do spożycia, które, oprócz kawiarni, będą dostępne w ok. 650 punktach sieci Lagardere (m.in. Imedio, Relay, 1 Minute). A to dopiero początek naszej drogi w segmencie kawy – przyznaje Jaak Mikkel, dyrektor generalny Coca-Cola HBC Polska i Kraje Bałtyckie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Coca-Cola HBC Polska RSS ALERT    /    Jaak Mikkel RSS ALERT    /    Costa Caffe RSS ALERT    /    Zoran Bogdanovic RSS ALERT    /    kawa RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.81.28.94
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.