Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Napoje

Coca-Cola i McDonald's wśród 10 największych marek na świecie

Amazon jest trzecią co do wartości marką świata – wynika z rankingu Best Global Brands 2018, przygotowanym przez Interbrand. W pierwszej dziesiątce, z firm z sektora FMCG, znalazły się jeszcze marki: Coca-Cola i McDonald’s.

Coca-Cola i McDonald's wśród 10 największych marek na świecie
fot. shutterstock

Wartość marki Amazon wzrosła w ciągu roku o 56 proc. i wynosi obecnie 100,7 mld USD. Coca-Cola zanotowała spadek wartości o 5 proc., do 66,3 mld USD, a marka McDonald’s może pochwalić się wzrostem wartości marki o 5 proc., do 43,4 proc.

Według rankingu, najcenniejszą marką na świecie jest wciąż Apple – jego wartość wzrosła w ciągu roku o 16 proc., do 214,5 mld USD. Na drugim miejscu podium znalazł się Google, o wartości 155,5 mld USD (plus 10 proc.).

Natomiast w pierwszej czterdziestce najbardziej wartościowych marek świata znalazły się również: Nike, Louis Vuitton, Pepsi, Zara, Ikea, H&M, Pampers, Budweiser, Nescafe, e-bay, Gucci.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Coca-Cola RSS ALERT    /    McDonalds RSS ALERT    /    najcenniejsze marki RSS ALERT    /    Amazon RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.227.31.145
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.