Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Napoje

Coca-Cola ma swój mural na warszawskiej Pradze

Na warszawskiej Pradze zagościła Coca-Cola, ale nie do picia, tylko do popatrzenia. Mural na ścianie kamienicy przy ulicy Targowej 15 wykonał Piotr Młodożeniec.

Coca-Cola ma swój mural na warszawskiej Pradze
Fot. mat. pras.

20-metrowy mural jest elementem kampanii „Ikona powraca”. W centrum malowidła wykonanego w żywych, nasyconych barwach znajduje się butelka konturowa – symbol Coca-Coli.

– Z radością przyjąłem propozycję muralowego projektu konturowej butelki Coca-Cola. Tym bardziej, że zastosowałem proste kolory i czarne rastrowe działanie, po które często ostatnio sięgam. Projekt jest czytelny, wyrazisty, a poprzez zastosowane barwy również elektryzujący. A tego szczególnie potrzebuje przestrzeń miasta – podsumowuje swoje dzieło Piotr Młodożeniec.

Piotr Młodożeniec - artysta ekspresyjny, tworzący prace pełne życia zaprojektował w roku 2001 na prośbę Museum of the Seam w Jerozolimie znak Coexist, symbolizujący współistnienie trzech wielkich religii, mający stanowić drogowskaz, a zarazem impuls do zaprzestania waśni na tle religijnym. Litery „C”, „X” oraz „T” zostały zaprezentowane w formie symboli religijnych. Muzułmański półksiężyc wpisuje się w literę „C”, Gwiazda Dawida symbolizująca Judaizm zajęła miejsce litery „X”, a krzyż odzwierciedlający religię chrześcijańską zastąpił literę „T”. Znak Coexist został wykorzystany przez zespół U2 jako fragment scenografii podczas trasy koncertowej grupy w roku 2005.

Urszula Czerniawska, Brand Manager Coca-Cola wyjaśnia, skąd wziął się pomysł, by poprosić o współpracę właśnie Piotra Młodożeńca

- Kreatywność to jedna z cech wyróżniających markę Coca-Cola od momentu powstania: od zawsze było nam po drodze z nieszablonowym podejściem i torowaniem nowych ścieżek. Współpraca z Piotrem Młodożeńcem jest tego najlepszym dowodem. Jednak nie ograniczamy kreatywności wyłącznie do uznanych, rozpoznawalnych twórców, dając tym samym szansę również zdolnym debiutantom, jak w przypadku wspierania konkursu Papaya Young Directors - mówi.

Od stycznia tego roku charakterystyczna i symboliczna dla Coca-Coli butelka konturowa będzie ogólnodostępna we wszystkich kanałach sprzedaży detalicznej. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Coca-Cola RSS ALERT    /    Warszawa RSS ALERT    /    Urszula Czerniawska RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 52.91.39.106
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.