Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Napoje

Coca-Cola ograniczy zużycie wody i emisję CO2 o 25 proc.

Firma Coca-Cola wyznacza nowe cele, które stanowią uzupełnienie innych zobowiązań firmy na rzecz dobrostanu i wspierania społeczności lokalnych koncentrują się na zrównoważonym zarządzaniu wodą, energią i wykorzystaniu opakowań, a także zrównoważonym rolnictwie do 2020 roku.

Coca-Cola ograniczy zużycie wody i emisję CO2 o 25 proc.
THE COCA-COLA COMPANY 2020 ENVIRONMENTAL GOALS
The Coca-Cola Company i organizacja ekologiczna WWF uzgodniły przedłużenie globalnej współpracy i postawienie nowych celów w zakresie ochrony i poprawy wydajności, podejmowania decyzji biznesowych z uwzględnieniem kwestii ochrony środowiska oraz wzywając wpływowych partnerów do pomocy przy rozwiązywaniu globalnych problemów w zakresie ochrony środowiska naturalnego.

- Stajemy przed sytuacją, w której świat walczy o zasoby a globalny popyt na żywność i wodę rośnie, musimy szukać rozwiązań, które oferują wspólne korzyści dla firm, społeczności lokalnych i przyrody. Współpraca z WWF będzie motywowała naszą firmę do wdrażania programów zrównoważonego rozwoju - powiedział Muhtar Kent, prezes i dyrektor wykonawczy The Coca-Cola Company.

W ramach rozszerzonego partnerstwa WWF będzie wspierać firmę Coca-Cola w realizacji jej celów w obszarze zrównoważonego rozwoju do 2020 roku.

Cele te obejmują:

Poprawę wydajności wykorzystania wody o 25 proc. Firma Coca-Cola poprawi wydajność wykorzystania wody w przeliczeniu na litr wytworzonego napoju dzięki dalszemu udoskonalaniu procesów produkcji w ramach systemu Coca-Cola. Jest on dopełnieniem wcześniej postawionego celu, a mianowicie osiągnięcia poziomu wydajności wykorzystania wody o 21,4 proc. osiągniętego w okresie 2004-2012.

Pomoc w ochronie zasobów słodkiej wody. Firma Coca-Cola i WWF rozszerzą swoje wspólne działania chroniące zasoby wodne o 11 ważnych regionów na pięciu kontynentach, które obejmą baseny rzek: Amazonki, Kosi, Mekongu, Rio Grande/Bravo, Jangcy i Zambezi; zlewnie Wielkiej Rafy Koralowej i Wielkiej Mezoamerykańskiej Rafy Koralowej; a także ważne regiony nad rzeką Amur, w Mata Atlantica oraz na północnych Wielkich Równinach.

Zmniejszenie emisji CO2 związanych z łańcuchem wartości o 25 proc. Firma Coca-Cola będzie dążyć do zmniejszenia emisji gazów cieplarnianych w całym łańcuchu wartości, zmniejszając kompleksowo ślad węglowy w procesie produkcji, opakowaniach, flocie pojazdów dostawczych, sprzęcie chłodniczym i procesie pozyskiwania składników.

Odpowiedzialne pozyskiwanie materiałów na opakowania typu PlantBottle. Firma Coca-Cola będzie współpracować z WWF nad oceną wyników środowiskowych i społecznych materiałów pochodzenia roślinnego do potencjalnego wykorzystania w opakowaniu typu PlantBottle. Pozwoli to firmie spełnić cel wykorzystania do 30 procent materiałów pochodzenia roślinnego we wszystkich butelkach PET do roku 2020.

więcej informacji:

Muhtar Kent RSS ALERT    /    The Coca-Cola Company RSS ALERT    /    Coca-Cola RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • wytyk 2019-12-10 11:51:53
    najprościej jak CO2 nie będą ładować do napojów, bo to chyba jedna z większych pozycji w emisji CO2 -oczywiście po otwarciu butelki

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.231.212.98
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.