Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Napoje

Coca-Cola: Piotr Fronczewski i youtuber ReZi w nowym spocie reklamowym

W nowym spocie promującym kampanię Coca-Cola "Ikona powraca" wustępuje duet ambasadorski - Piotr Fronczewski i youtuber ReZi. Ich obecność stanowi symboliczny most międzypokoleniowy, odzwierciedlający różnorodność fanów smaku Coca-Cola.

Coca-Cola: Piotr Fronczewski i youtuber ReZi w nowym spocie reklamowym
fot. materiały prasowe

"Ikona powraca" to efekt konsekwentnie wdrażanej w Polsce od 2016 r. strategii "One brand". Zakłada ona pozycjonowanie wszystkich produktów Coca-Cola jako jednej marki o różnych wariantach, tak by promować wybór Coca-Cola zgodny z preferencjami konsumentów. Po raz pierwszy do telewizyjnej kampanii dedykowanej "One brand" zaproszono duet ambasadorski.

W reklamie "Ikona powraca" Piotr Fronczewski wciela się w postać charyzmatycznego barmana i symbolicznie przenosi widza w czasy, gdy w stacjach radiowych i telewizji towarzyszyły nam utwory Franka Kimono. Tego głosu nie da się bowiem z nikim pomylić! Co więcej, jest to też „mrugnięcie okiem” do młodszej grupy wiekowej, kojarzącej aktora z pewnym bardzo znanym teledyskiem, hitem polskiego internetu sprzed 10 lat. Z kolei spragniony Coca-Cola klient to rozpoznawalny wśród młodszego pokolenia youtuber ReZi, którego kanał subskrybuje ponad 3,5 mln użytkowników. Razem w punkt oddają różnorodność fanów świata Coca-Cola.

W kampanii "Ikona powraca” pojawia się jeszcze trzecia ikona: szklana butelka Coca-Cola, zwana od anglojęzycznej nazwy butelką konturową. Doskonale wszystkim znany kształt to ponadczasowy symbol marki i nośnik pozytywnych emocji. Od stycznia Coca-Cola w szklanej butelce zadebiutuje na sklepowych półkach, już nie tylko w kanale HoReCa.

Kampania "Ikona powraca" wystartowała 14 stycznia. Dzięki wykorzystaniu zróżnicowanych narzędzi i kanałów komunikacji będzie obecna w całej Polsce, otrzymując wsparcie w kanałach: TV, radio, kina, internet, w tym social media.

McCANN Worldgroup odpowiada za strategię komunikacji, kreację i produkcję kopii reklamowych oraz przygotowanie treści video do wdrożenia w obszarze digital. Za planowanie i zakup mediów oraz współpracę z ambasadorami odpowiada dom mediowy MediaCom, a Fortis za materiały POS. Obsługę w obszarze digital oraz social media powierzono LiquidThread, natomiast działania PR - Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Coca-Cola RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.83.93.85
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.