Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Napoje

Coca-Cola rusza z nową edycją kampanii „Razem smakuje lepiej”

Już od kwietnia konsumenci będą mieli okazję zobaczyć nową kampanię reklamową Coca-Cola, w której marka podkreśla, że niezależnie od dzielących nas różnic czy poglądów – wspólny posiłek, jak nigdy wcześniej, niesie za sobą ważne przesłanie: warto być razem. Multikulturowy i wielonarodowy wątek kampanii to komentarz marki do coraz głębszych podziałów, widocznych dziś w Polsce, Europie i na świecie.

Coca-Cola rusza z nową edycją kampanii „Razem smakuje lepiej”
fot. materiały prasowe

Coca-Cola już od kilkudziesięciu lat stara się angażować i zabierać głos w najistotniejszych społecznie sprawach. Bo bez względu na sytuację, warto rozmawiać i widzieć drugiego człowieka. Marka zaplanowała wiele aktywności, które będą miały kolejne odsłony w kampanii, w tym promocyjne – loterię konsumencką oraz unikalne działania w zakresie branded content zaplanowane na czerwiec.

Razem smakuje lepiej!

Kampania Coca-Cola „Razem smakuje lepiej” jest dobrze znana polskim konsumentom.
Od wielu lat marka sukcesywnie podkreśla w swoich działaniach, że wspólny posiłek to jeden z najlepszych sposobów na to, aby być razem, zapomnieć o dzielących nas różnicach
i odnaleźć przyjemność w celebracji wspólnych momentów. W tym roku kampania nabiera szczególnego znaczenia.

W najnowszej reklamie Coca-Cola widzimy międzynarodowe środowisko ludzi w różnych częściach świata, którzy niezależnie od różnić kulturowych, potrafią spędzać ze sobą czas, celebrować bycie razem i zapomnieć o potencjalnych uprzedzeniach. Kluczem do tego staje się symboliczny wspólny posiłek. Wymownym akcentem spotu jest kultowa piosenka Louisa Armstronga „What A Wonderful World”.

– Przygotowanie posiłku, czy wspólne jedzenie to jedna z niewielu chwil w ciągu dnia, w których możemy być razem. Wiemy, że Polacy cenią sobie czas spędzony w gronie najbliższych i chcą go mieć jeszcze więcej. Niestety, z roku na rok obserwujemy, że w wielu domach coraz trudniej jest zasiąść razem do stołu. Powodem jest nie tylko brak czasu i zaganianie, ale często też nastroje społeczne i polityczne, które sprawiają, że coraz więcej nas dzieli. To zjawisko widać nie tylko w Polce, ale też w Europie i na świecie. Dlatego w tym roku Coca-Cola zdecydowała się swoją klasyczną kampanię odnieść do szerszego kontekstu społecznego. Charakter symboliczny ma w naszej historii stół i wspólny posiłek – bo to właśnie one mają moc łączenia i zapobiegania podziałom. Przełamanie niezgody z bliskimi czy zaproszenie do stołu nowych osób to gest, który w dzisiejszych czasach znaczy bardzo wiele – mówi Urszula Czerniawska, Brand Manager Coca-Cola Poland Services.

więcej informacji:

Coca Cola RSS ALERT    /    kampania RSS ALERT    /    Razem smakuje lepiej! RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.95.63.218
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.