Coca-Cola rusza z nową globalną strategią marketingową

Coca-Cola ogłosiła nową, globalną strategię marketingową oraz start światowej kampanii reklamowej Taste The Feeling. W Polsce start kampanii zaplanowany jest na 21 stycznia 2016 r.
Pierwszym wyemitowanym spotem reklamowym, spośród 10 przygotowanych, będzie ten o tytule „Motyw przewodni”.
Spotom reklamowym będzie towarzyszyć również kampania outdoorowa, która rozpocznie się z początkiem lutego. Będzie ona promować nowy wizerunek Coca-Coli. Oparty on będzie na zdjęciach przedstawiających ludzi w zwykłych sytuacjach życiowych, które dzięki przyjemności picia zimnej Coca-Coli stają się wyjątkowe.
Nowe banery reklamowe Coca-Cola pojawią się w największych miastach Polski, a także tam, gdzie konsumenci spędzają ferie zimowe.
Razem z kampanią telewizyjną ruszy ta w mediach internetowych oraz portalach społecznościach po to, aby dotrzeć do wszystkich grup wiekowych.
Za strategię, planowanie i zakup mediów online i offline odpowiada dom mediowy MediaCom, za kreację mediów i dużych formatów - McCann WorldGroup, za przygotowanie materiałów BTL - agencja Fortis, za kreację i obsługę w social media - agencja SMG Next, za obsługę Obsługa PR – BIS! Błasikiewicz i Sworowska Agencja Public Relations s.c.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
KOMENTARZE
Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!