Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Coca-Cola rusza ze świąteczną kampanią i limitowaną edycją opakowań

  • Autor: portalspozywczy.pl /pr
  • Data: 08-11-2017, 10:19
Coca-Cola rusza ze świąteczną kampanią i limitowaną edycją opakowań
fot. materiały prasowe

W okresie świątecznym w sklepach pojawi się limitowana edycja butelek Coca-Cola opatrzonych w etykiety z wyjątkowymi, oryginalnymi podziękowaniami dla bliskich.

Etykiety na butelkach 0,5 l Coca-Cola Original i Coca-Cola Zero Cukru dodatkowo będą świecić w ciemności.

 

- Coca-Cola od lat zaskakuje konsumentów z okazji Świąt. W ubiegłym roku przygotowaliśmy specjalną butelkę PET o pojemności 0,5 l z „kokardką”, która spotkała się z ogromnym zainteresowaniem. W nadchodzące Święta również nie zabraknie nowości. Tegoroczne etykiety to absolutna innowacja w segmencie opakowań i pierwsza taka realizacja na polskim rynku. Niezwykłe opakowania zyskają szerokie wsparcie w komunikacji świątecznej – mówi Damian Podawca, Senior Brand Manager Coca-Cola.

 

Świąteczna kampania Coca-Cola startuje 6 listopada i potrwa do końca grudnia. Dzięki wykorzystaniu różnych narzędzi i kanałów komunikacji będzie obecna w całej Polsce. W listopadzie w telewizji i sieci Multikino pojawią się aż dwa świąteczne spoty. 

 

Koncept marketingowy „Dziękuję” znajdzie swoje odzwierciedlenie w dedykowanych materiałach POS wyjaśniających ideę etykiety i wspierających sprzedaż limitowanej edycji butelek. Zasięgi uzupełni reklama OOH obejmująca nośniki wielkoformatowe w całym kraju oraz plasowania w galeriach handlowych i na ekranach bankomatów. Kampania będzie miała również silne wsparcie w digitalu i social media na kanałach marki oraz współpracujących z nią influencerów. Oczywiście nie zabraknie także kultowej już Świątecznej Trasy Ciężarówek Coca-Cola. Nowością będzie natomiast cykliczny program contentowy w Polsacie, który wystartuje 1 grudnia z emisją w prime-time przed „Wydarzeniami”.

 

Za strategię kampanii, planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom, za kreację mediów i dużych formatów – McCann WorldGroup, za przygotowanie materiałów BTL – agencja Fortis, za obsługę w social media – SMG LiquidThread. Organizacją Świątecznej Trasy Ciężarówek zajmuje się agencja eventowa Pankreator. Działania PR powierzono Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 319) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 266)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH