Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Coca-Cola skonstruowała mini-kioski dla swoich produktów

  • Autor: Ad Week
  • Data: 15-05-2014, 11:41
Coca-Cola skonstruowała mini-kioski dla swoich produktów
Fot. Coca-Cola Company

Na ulicach pięciu dużych niemieckich miast pojawiły się mini-kioski, będące częścią zaprojektowanej przez agencję Ogilvy Berlin kampanii promocyjnej koncernu Coca-Cola. Mini-kioski mają na celu spopularyzowanie przede wszystkim Coca-Coli sprzedawanej w małych puszkach - donosi "Ad Week".

Mini-kioski średnio sprzedają 380 małych puszek Coca-Coli dziennie, co jest wynikiem o 278 proc. lepszym od uzyskiwanego przez tradycyjny automat na napoje. Oprócz tego kupić w nich można inne produkty, takie jak słodycze i papierowe wydania gazet.

Główne hasło kampanii zaprojektowanej przez Ogilvy Berlin brzmi: "To małe rzeczy czynią nas szczęśliwymi".

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 476) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH