Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Coca-Cola sponsorem serialu

  • Autor: www.portalspozywczy.pl / pr
  • Data: 01-12-2017, 15:06
Coca-Cola sponsorem serialu
fot. materiały prasowe

Integralnym elementem tegorocznej kampanii świątecznej Coca-Cola jest sponsoring serialu "Podziękuj niedocenionym". Program będzie emitowany od 1 do 17 grudnia przed piątkowym wydaniem "Wydarzeń" na antenie telewizji Polsat. 6-odcinkowa produkcja stanowi cykl reportaży o cichych bohaterach codzienności, dzięki pracy których możemy cieszyć się magią nadchodzących Świąt.

Przesłanie produkcji zachęca do okazania wdzięczności wszystkim tym bliskim i dalszym osobom, które wkładają swój wysiłek w przygotowanie świątecznej atmosfery. Podobne przesłanie ma tegoroczna kampania „Powiedz Dziękuję z Coca-Cola”. Serial będzie mieć wsparcie mediowe oraz promocyjne.

"Podziękuj niedocenionym" to cykl utrzymany w konwencji fiction non fiction. Jako serial dokumentujący codzienność z pozoru tylko zwykłych osób prezentuje ich niezwykły wkład
w organizację Świąt i wspieranie atmosfery poprzedzającej wyjątkowe grudniowe dni. Przekaz
akcentuje wyraźnie, że są to często osoby, które dobrze znamy, a których ciężkiej pracy
w świątecznej gorączce przygotowań, spraw i obowiązków nie zauważamy i nie doceniamy. Pan Robert z osiedlowej piekarni, wypiekający świeży chleb, Pan Marek, u którego co roku rodziny zaopatrują się w pachnące lasem świąteczne drzewko czy Pani Magda malująca świąteczne ozdoby. To tylko część prawdziwych bohaterów cyklu, wyłonionych w ogólnopolskich poszukiwaniach przeprowadzonych przez produkcję serialu.

6-odcinkowy serial dokumentalny "Podziękuj niedocenionym" to efekt autorskiego pomysłu
Olgi Cerkaskiej (m.in. „Słoneczna Stacja” „Przygarnij mnie 2” „Zatrzymaj chwilę” „ Dzień dobry Polsko”). Reżyserem serialu jest Grzegorz Jankowski, reżyser form fabularnych i dokumentalnych.
Za scenariusz poszczególnych odcinków odpowiadają Grzegorz Jankowski oraz Judyta Rudzińska
z zespołu producenta Lulu Production.

W ramach komunikacji „Podziękuj niedocenionym" zaplanowano działania reklamowe: zwiastuny
i plansze sponsorskie przy piątkowych emisjach serialu, kampanię na platformie Ipla.tv,
za pośrednictwem adScreen oraz wsparcie influencerów, którzy w rolach epizodycznych pojawiają się w produkcji: AbstrachujeTV, reZigiusz, Ajgor, Blowek, Kaiko, Martin Stankiewicz oraz Aleksandra Żuraw.

Dom mediowy MediaCom jest podmiotem odpowiedzialnym za pomysł i strategię kampanii, planowanie i zakup mediów a także współpracę z influencerami. Za obsługę i kreację w kanałach social media i digital odpowiada LiquidThread, a za działania PR - Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (19 865) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH